جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: امام جمعه خارگ و مشاور استاندار بوشهر گفت: مشکلات جزیره خارگ مشخص است و نیاز به فرهنگی جهادی برای رفع آن است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی کمالی عصر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: مردمان صبور جزیره خارگ در برهه‌های مختلف ولایت مداری خود را ثابت نموده و هم اکنون در خط مقدم اقتصاد ایران اسلامی حضور فعال و جهادی دارند.

امام جمعه خارگ افزود: وحدت و همدلی بسیار مناسبی در جزیره خارگ وجود دارد، این وحدت و همدلی زمینه ساز خدمت به اهالی شریف خارگ است که باید قدر این فرصت‌ها دانسته شود.

وی تصریح کرد: گواه صبوری و ولایت مداری مردمان خارگ ایستادگی و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس است.

مشاور استاندار بوشهر گفت: مشکلات جزیره خارگ مشخص است و نیاز به فرهنگی جهادی برای رفع آن دارد، ضمن تقدیر از خدمات بخشدار اسبق جزیره بخشدار جدید از جوانان انقلابی و متدین است که امیدواریم با همت جهادی در رفع مشکلات جزیره قدم‌های استواری برداشته شود.

جزیره خارگ نماد همدلی اهل سنت و شیعه

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ نیز در این مراسم اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان نماد همدلی و هم زبانی اهل سنت و تشیع در ایران اسلامی بشمار می‌رود.

شیخ احمدرضا کنعانی افزود: وحدت تنها راه برون رفت از مشکلات است، توسعه زیر ساخت‌های رفاهی جزیره خارگ به عنوان اولویت در طرح و پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.

تصریح کرد: بخشدار جدید، فردی جوانان، متدین و انقلابی بوده که هر زمان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و … منشأ برکات بسیاری برای جزیره بوده و انتظار می‌رود همین روند نیز در مسئولیت جدید تداوم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر