جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: احداث فرودگاه جدید بوشهر سال ۹۴ آغاز می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در معرفی اولین شهردار عالی‌شهر بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری عالی‌شهر نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این شهر خواهد داشت و امیدواریم شهردار این شهر بتواند اهداف مورد نظر در این شهر را به خوبی دنبال و اجرا کند.\n\nوی از افزایش چشمگیر جمعیت عالی شهر طی ۱۰ سال آینده خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای توسعه عالی‌شهر در ابعاد مختلف صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در این شهر در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۰۳۱۸
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: احداث فرودگاه جدید بوشهر سال ۹۴ آغاز می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در معرفی اولین شهردار عالی‌شهر بوشهر اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری عالی‌شهر نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این شهر خواهد داشت و امیدواریم شهردار این شهر بتواند اهداف مورد نظر در این شهر را به خوبی دنبال و اجرا کند.

\n\n

وی از افزایش چشمگیر جمعیت عالی شهر طی ۱۰ سال آینده خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای توسعه عالی‌شهر در ابعاد مختلف صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در این شهر در دست اجرا است.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح روشنایی محور بوشهر به عالی‌شهر، خاطرنشان ساخت: استقرار شهرداری در عالی‌شهر می‌توان نقش بسیار مهمی در تخصیص اعتبارات داشته باشد.

\n\n

وی با اشاره به تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری به شهرداری عالی‌شهر، اذعان داشت: مجتمع داشگاه آزاد بوشهر در شهر عالی‌شهر از بزرگترین دانشگاه‌های کشور است که نقش مهمی در توسعه عالی‌شهر داشته‌است.

\n\n

واحدهای مسکونی کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر در عالی‌شهر ساخته می‌شود

\n\n

سالاری اضافه کرد: هر چند صحبت‌هایی مبنی بر انتقال دانشگاه آزاد عالی‌شهر به بوشهر به گوش می‌رسید ولی این طرح با تلاش مدیر دانشگاه متقوف شد و این دانشگاه در عالی‌شهر توسعه می‌یابد.

\n\n

وی از ساخت واحدهای مسکونی کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر در عالی‌شهر خبر داد و اذعان داشت: طرح فرودگاه جدید بوشهر نیز در نیمه نخست سال ۹۴ عملیاتی می‌شود که این طرح نیز در توسعه عالی‌شهر تاثیرگذار است.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین از ایجاد دهکده اداری و دانشگاهی در عالی شهر خبر داد و اضافه کرد: طرح مطالعاتی ایجاد جنگل چوب در حاشیه عالی‌شهر نیز انجام شده است که طرح اجرای جنگل چوب با مشارکت بخش خصوصی با استفاده از پساب فاضلاب بوشهر انجام می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، در این آئین، بشیر احمدی به عنوان اولین شهردار شهر جدید عالی‌شهر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر