چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۳۲۰۲
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در لیگ برتر اگر قرار باشد تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نکند از هیچ ارزشی برخوردار نیست.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمد پنجعلی درباره دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار نزدیکی را بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان شاهد بودیم و دو تیم تحت فشار و درگیرانه به میدان رفتند، هرچند این مسابقه با اشتباهات زیادی همراه بود اما خوشبختانه پرسپولیس امتیاز بسیار مهمی را کسب کرد که در ادامه راه می‌تواند به این تیم کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: در طول بازی توپ بسیار لو رفت و علاوه بر این داور به دفعات بازی را نگه داشت که پل‌های بسیاری در این دیدار ایجاد و باعث شد و سرعت بازی کاهش یابد، علاوه بر این شوت هم بسیار کم زده شد و تمامی این مسائل باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید اما در نهایت پرسپولیس با هوشیاری توانست هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

این مدافع سال های دور تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پس از آنکه پرسپولیس به گل رسید دیگر ریسک نکرد و با طمانینه کار را ادامه داد، گفت: آن‌ها بسیار مراقب بودند تا سه امتیاز را از دست ندهد، هرچند از چند موقعیت خوب دیگر برخوردار بودند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند اما در نهایت گل دوم را به ثمر رساندند تا برای آن‌ها اطمینان خاطر ایجاد شود.

پنجعلی با تاکید بر اینکه هر تیمی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: بازیکنان تیم‌های حریف می‌دانند که میلیون‌ها نفر در حال تماشای آن‌ها هستند و به همین دلیل تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس از نبود تماشاچیان بسیار متضرر شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط این روزهای سرخ‌پوشان و مسائلی که این باشگاه با آن گریبانگیر است و مسائل مختلفی در رابطه با حذف این تیم از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود، گفت: برای فوتبال ایران مطرح شدن این مسائل اصلا خوب نیست و مشکلات پیش پا افتاده که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد فوتبال ایران را مبتلا کرده است؛ کسی نمی‌داند قراردادها در فوتبال ایران چگونه بسته می‌شود که در نهایت همه را شکست می‌خوریم و پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته می‌شود و شائبه‌های مختلفی در این راستا وجود دارد که تاکنون حل نشده است!

پنجعلی افزود: برگزاری مسابقات در سطح داخلی و لیگ به این دلیل است که بتوانیم در مسابقات باشگاهی نظیر لیگ قهرمانان و مسابقات ملی موفق باشیم، واقعا قهرمانی در لیگ برتر بدون اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم، چه ارزشی دارد؟ شرایط موجود واقعا مضحک و خنده دار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر