جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۳۷
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: امکانات لازم برای استقبال از گردشگران در همه شهرستان‌های استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدامات اساسی انجام شود.

وی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی در استان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه تولید و افزایش اشتغال از مهمترین دستاوردهای تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان است.

استاندار بوشهر بر لزوم تقویت اتحاد، همدلی و تفاهم مسئولان در همه رده‌ها و مسئولیت‌ها تاکید کرد و ادامه داد: تلاش مدیران در رسیدگی به مطالبات مردم ستودنی است و باید همچنان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد تصریح کرد: چتر واکسیناسیون باید گسترده‌تر شود و جامعه بیش از پیش در برابر بیماری کرونا ایمن شود.

محمدی‌زاده با اشاره به حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور در استان بوشهر بر لزوم فراهم شدن امکانات لازم برای استقبال از گردشگران در همه شهرستان‌ها با فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا تاکید کرد.

وی فروش اموال غیر منقول مازاد دستگاه‌های اجرایی را یکی از برنامه‌های ویژه دولت برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های مازاد دانست و گفت: پرداخت مطالبات بازنشستگان باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح کرد: در این راستا گرامیداشت مراسم ۹ دی در همه شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر