پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۹۰
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی هفته گذشته ۱۲ پرونده زمین‌خواری در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: در راستای مقابله با زمین‌خواری اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و نیروی انتظامی نیز این موضوع را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: توسط پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر به منظور مقابله با تغییر کاربری، ساخت و سازه‌های غیرمجاز، زمین‌خواری و تصرف سواحل دریا فعالیت‌های گسترده‌ای در استان داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یکی از مطالبات مهم مردم استان را مقابله با زمین‌خواری عنوان کرد و افزود: پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در دومین مرحله طرح مقابله با زمین‌خواری ۱۲ پرونده زمین‌خواری در هفته گذشته تشکیل داده است.

رفع تصرف یک میلیون مترمکعب زمین

وی از از رفع تصرف یک میلیون ۲۰۶ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی و شهری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این اراضی شامل یک میلیون و ۱۸۷ هزار متر مربع اراضی منابع طبیعی و ۱۹ هزار و ۲۲۰ متر مربع اراضی شهری است.

سردار سوسنی ارزش ارزش کل پرونده‌های کشف شده طی این مدت را ۱۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری قوه قضائیه در حفظ حقوق عمومی و رعایت مسائل زیست محیطی پلیس با قاطعیت ورود می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور مقابله زمین خواری در استان بوشهر برخورد قانونی و قاطع با متخلفان می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر