پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در نشست شورای جزیره مطرح شد:
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: یکی از مهم ترین زیرساخت‌های تندرستی و سلامت جامعه توجه به ورزش در رشته‌های مختلف و ورزش همگانی است چراکه ورزش در زندگی انسان‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارد...
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: یکی از مهم ترین زیرساخت‌های تندرستی و سلامت جامعه توجه به ورزش در رشته‌های مختلف و ورزش همگانی است چراکه ورزش در زندگی انسان‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

به گزارش «فکرشهر»، در جزیره خارگ، استعداد های زیادی در رشته های مختلف ورزشی وجود دارند که تا به حال موفقیت های زیادی کسب نموده اند. 

نبود اعتبار کافی، مدیریت ورزش استان بوشهر و به مراتب هیات های ورزشی جزیره خارگ را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که لازم است با نهادینه کردن فرهنگ حمایت دایمی مالی از ورزش این جزیره به ویژه رشته ها و تیم های مطرح، روی آنها سرمایه گذاری انجام گیرد.

با پیگیری های بخشداری، شورا و شهرداری، جمیری نماینده بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ و امور ورزش و جوانان خارگ، مکاتبات و نشست هایی در راستای کمک و حمایت مالی از ورزشکاران با مسوولین شرکت پتروشیمی خارگ انجام گرفت. 

شرکت پتروشیمی و در واقع صنعت، جزیی پر اهمیت از این شاهرگ حیاتی کشور هستند و باید خود را همیشه موظف به همکاری و تعامل با شهروندان بدانند؛ ضمن این که پتروشیمی از جمله شرکت های مستقر در جزیره بوده که در پرداخت عوارض محلی و آلایندگی به شهرداری از آن به نیکی یاد می شود. در همین راستا، در نشست علنی روز شنبه ـ ۴ دی ماه ـ اعلام شد که از سوی پتروشیمی خارگ، برای حمایت از کلیه هیات های ورزشی سطح خارگ مبلغی قابل توجه اختصاص پیدا کرد که به زودی پس از تصمیم گیری در خصوص نحوه پرداخت آن توسط شورای شهر، اعلام و اجرایی خواهند شد. 

به گزارش «فکرشهر»،  شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز در كنار توجه به مسايل عمرانی و مبلمان شهری، حمایت های خود را در راستای توسعه به ورزش جوانان جزیره در برنامه كاری خود داشته اند و با توان و امكاناتی كه دارد در آماده سازی و ايجاد بسترهای لازم برای ورزش گام برداشته اند و در همین راستا، در جلسه علنی آن روز شورای شهر، کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال پیشکسوتان و ۳ میلیون تومان برای تیم والیبال بانوان به تصویب رسید.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر