پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۲۸
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: واگذاری اراضی صنعتی در شهرک های صنعتی استان بوشهر به صورت شفاف و بر بستر اینترنت از طریق وب سایت طراحی شده قابل مشاهده است.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی اظهار کرد: واگذاری اراضی صنعتی در شهرک های صنعتی استان بوشهر به صورت شفاف و بر بستر اینترنت از طریق وب سایت طراحی شده قابل مشاهده است به نحوی که سرمایه گذار می‌‍تواند از هر جای استان یا کشور با مشاهده نقشه شهرک ها و نواحی صنعتی قطعه مورد نظر خود را مطابق با زون مربوطه انتخاب کرده و با اخذ مجوز های لازم نسبت به خرید اقدام کند.

هم اکنون برای طرح های صنعتی و خدماتی که دارای توجیح اقتصادی مناسب باشد در ۹۰ درصد شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین لازم فراهم است.

این مقام مسئول گفت: از آنجا که متقاضیان سرمایه گذاری میبایست قبل از اخذ زمین، مجوز های لازم را از دستگاه های صادر کننده مجوز بگیرند متاسفانه در برخی موارد در دام دلالان افتاده و این دلالان برای سودجویی بیشتر و سوداگری به هر ترفندی متوسل میشوند. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر افزود: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی میتوانند به درگاه اینترنتی eservice.isipo.ir مراجعه و پس از تایید هویت و ثبت مجوز های قانونی با مشاهده قطعات قابل انتخاب نسبت به خرید زمین در شهرک های صنعتی اقدام کنند. 

صفوی افزود: در صورت اخذ مجوزهای لازم از سازمان های صادر کننده جواز فرایند واگذاری زمین در شرکت شهرک های صنعتی طی یک روز کاری انجام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر