پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۶۰
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ۳۰ روحانی مستقر استان بوشهر در اجرای طرح ۳۱۳ شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ۳۱۳ در راستای تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر امامان با مددجویان کمیته امداد در روستاهای مورد نظر کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب روضه‌های خانگی و تبلیغ چهره به چهره با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، تقویت باورهای دینی، کنترل آسیب‌های اجتماعی و با رعایت اصل تکریم و حفظ حرمت کمک‌شوندگان برگزار می‌شود.

مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه به مدت ١٠ ماه از مرداد ماه ۱۴۰۰ در سطح استان در حال برگزاری است ادامه داد: ۳۰ روحانی مستقر استان بوشهر در اجرای طرح ۳۱۳ شرکت کردند.

وی افزود: روحانیون مستقر با رویکرد فرهنگی تربیتی، پی‌گیری و برطرف کردن مشکلات خانواده‌های مددجویان مشغول به فعالیت هستند و تاکنون تعداد ۸۷۹ گزارش توسط روحانیون مستقر در سامانه بیرق ثبت شده است.

صادق‌زاده گفت: تهیه جهیزیه، اشتغال‌زایی خانگی (ایجاد کارگاه‌های تولیدی)، مشاوره ازدواج، تهیه ویلچر و رایزنی برای ساخت مسکن با همکاری کمیته امداد و با کمک گروه‌های جهادی از جمله فعالیت‌های شاخص انجام شده این طرح در سطح استان بوده‌اند.

وی بیان داشت: تهیه هزینه ایاب و ذهاب فرزند مددجو برای سرویس مدرسه، اهدا تبلت، استفاده از ظرفیت خیرین، تأمین هزینه درمانی خانواده مددجو، تهیه وسایل ضروری زندگی، تعمیر وسایل منزل مددجویان، تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه کتب کنکور اهدایی، صلح و سازش بین زوجین با میانجی‌گری روحانی، تهیه ایزوگام برای منزل مددجویان با کمک خیرین و بیش از ۲۵ نوع خدمت و اقدام، از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر