جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: ۱۵۱ طرح از ۲۴ استان به جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ارسال شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حبیب رستمی ظهر دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های پارک علم و فناوری اظهار داشت: جشنواره ملی دانایی خلیج فارس نهم و دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود که بنیاد نخبگان استان بوشهر به عنوان دبیر این همایش فعالیت دارد.\n\n
کد خبر: ۱۰۳۴۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: ۱۵۱ طرح از ۲۴ استان به جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ارسال شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حبیب رستمی ظهر دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های پارک علم و فناوری اظهار داشت: جشنواره ملی دانایی خلیج فارس نهم و دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود که بنیاد نخبگان استان بوشهر به عنوان دبیر این همایش فعالیت دارد.

\n\n

حبیب رستمی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر

\n\n

وی با بیان اینکه جشنواره امسال با موضوع نفت و گاز پتروشیمی برگزار می‌شود، اذعان داشت: هر چند در سال‌های قبل به صورت ماکزیمم ۶۰ طرح به این جشنواره ارسال می‌شد، امسال شاهدیم که تا الان بیش از ۱۵۱ طرح از ۲۴ استان کشور به جشنواره دانایی خلیج فارس ارسال شده است.

\n\n

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه برندگان این جشنواره تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار می‌گیرند، بیان داشت: حمایت از برندگان این همایش به صورت معمولی و رایج نیست و حمایت ویژه‌ای از آنها تا تجاری شدن محصول تولیدی انجام می‌شود.

\n\n

وی به حمایت ویژه وزارت نفت از این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: به برندگان این جشنوار مدال نخبگی وزارت نفت داده می‌شود.

\n\n

رستمی اضافه کرد: نامه‌ای از وزیر نفت به مجتمع گازی و پتروشیمی‌ها ارسال شده و از آنها خواسته شده است که حمایت‌های ویژه‌ای را از پارک علم و فناوری داشته باشند.

\n\n

وی با بیان اینکه امیدواریم دوره ششم جشنواره را به صورت بین‌المللی بتوانیم برگزار کنیم، تاکید کرد: با خانواده شهید تندگویان مذاکراتی را داشته‌ایم و تندیس شهید تندگویان به برندگان جشنواره اهدا می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر