پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج و گروه‌های جهادی عزم جدی برای تامین مسکن محرومان استان بوشهر دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو دوشنبه‌شب در نشست مشترک با مدیران بنیاد مسکن بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های مؤثر بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی جهت اقشار کم درآمد و محرومین جامعه قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: سپاه امام صادق (ع) استان در طرح جهش تولید مسکن که از اهداف مهم دولت بشمار می‌رود از تمام ظرفیت‌های انسانی بسیج و گروه‌های جهادی استفاده خواهد کرد و در این راستا در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواهد بود.

سردار رزمجو افزود: آماده هرگونه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در زمینه تجهیزات و امکانات نیز جهت تسریع در اجرای پروژه‌های مسکونی در طرح جهش تولید مسکن هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از تمام ظرفیت‌های انسانی بسیج و گروه‌های جهادی در طرح جهش تولید مسکن برای پیشبرد اهداف دولت در این بخش در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان استفاده خواهد شد.

تحویل در تأمین مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته بنیاد مسکن در سطح استان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو عضو معلول، ایتام تحت پوشش بهزیستی و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ارائه کرد.

علیرضا مقدم گفت: در این زمینه تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی ارزان قیمت و بلاعوض‌های ۳۰ میلیون تومانی برای احداث هر واحد مسکونی برای روستاییان در نظر گرفته شده که از سوی بنیاد مسکن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با قدردانی از اعلام همکاری سپاه امام صادق (ع) استان برای اجرای پروژه‌های مسکونی در طرح جهش تولید مسکن، تصریح کرد: همکاری‌های مشترک سپاه و بنیاد مسکن تحول بزرگی در زمینه تأمین مسکن مورد نیاز جامعه به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر