پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۵۲۷
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر احداث واحدهای آموزشی در مجتمع‌های مسکونی استان، گفت: املاک دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر سنددار شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: باید در راستای شناسایی دلایل ترک تحصیل دانش‌آموزان در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود و این افراد به مراکز آموزشی هدایت شوند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل تربیتی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کارگروه تخصصی تربیتی و پرورشی تشکیل شود و توجه به امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و بیان کرد: شهرداری‌های استان باید تعهدات خود در قبال آموزش و پرورش انجام دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد سال آینده دستگاه‌ها فروش اموال مازاد است، اضافه کرد: شناسایی، فروش و وصول درآمد حاصل از فروش اموال مازاد باید مورد توجه ویژه دستگاه‌ها قرار داشته باشد.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم تسریع در سنددار شدن املاک دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر تصریح کرد: برای تسریع در صدور سند املاک ادارات، لازم است سازمان امور اقتصادی و دارایی در فرایند صدور سند این املاک اقدامات لازم انجام دهد.

وی با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های آموزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر بیان کرد: فضای آموزشی استاندارد با تجهیزات لازم نقش مهمی در عرصه آموزش دارد که این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر