چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: پویش های «نذر خدمت» و «من سلیمانی‌ام» با مشارکت ۷۰۰ تشکل دینی در استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در استان بوشهر اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها راه‌اندازی پویش مردمی «من سلیمانی‌ام» در ۷۰۰ تشکل دینی استان است.

وی از برگزاری پویش نذر خدمت خبر داد و افزود: در این پویش هر ایرانی یک سفیر حاج قاسم در فضای مجازی است و با انتشار عکس و وصیت نامه و.... توزیع حداقل یک بسته معیشتی یا ارائه یک خدمت در محله به نیابت از حاج قاسم اقدام می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به عکاس‌خانه عکس سلفی با حاج قاسم، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «نسل سلیمانی‌ام»، مسابقه تولیدات هنری و تجسمی سرباز ولایت و شهید مقاومت سردار سلیمانی در فضای مجازی و راه‌اندازی نهضت به حساب حاج قاسم (ره) (تسویه بدهی‌های افراد نیازمند) اشاره کرد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی مسابقه داستانک شرح حال و تاریخ شفاهی خبر شهادت سردار و مراسم تشییع، تولید و انتشار بسته محتوایی و پیام‌های شهید سلیمانی در فضای مجازی، تهیه کلیپ شعرخوانی آئینی با موضوع شهید سلیمانی و انتشار در فضای مجازی، تولید و رونمایی از آثار طراحی و نقاشی با عنوان مکتب سلیمانی از وقایع مهم زندگی ایشان، تهیه کلیپ مصاحبه‌محور و کلیدواژه‌های شخصیتی و ماهیت مکتب حاج قاسم، برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیام سردار سلیمانی و مسابقه عمومی از وصیت‌نامه سردار دل‌ها از برنامه‌هایی است که در این ایام در سطح استان برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: ختم مجازی قرآن هدیه به سردار دل‌ها با محوریت مجالس خانگی، همایش بانوان در مکتب حاج قاسم با محوریت فرزندآوری و تربیت نسل سلیمانی‌ها، مسابقه مجازی بهترین راهکار جهت تربیت نسل حاج قاسم ویژه بانوان، مسابقه مجازی نقاشی ویژه کودکان در مدارس با موضوع «نسل سلیمانی سرباز ولایت» و پویش فرهنگی «حاج قاسم، سرباز جهاد تبیین» برنامه‌های دیگر تبلیغات اسلامی بوشهر در این ایام محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام طاهری بیعت با حاج قاسم ویژه اقشار تأثیرگذار درگلزار شهدا، برپایی ایستگاه بصیرت (مواکب) توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی، برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن کریم (تلاوت محوری شهرستان‌ها) در شب شهادت سردار سلیمانی (ره)، طرح جهاد تبیین توسط شبکه تبلیغ در جهت روشنگری و تبیین مکتب حاج قاسم، سرکشی به خانواده‌های نیازمند از سوی هیئت‌های مذهبی، تهیه بسته‌های غذایی و کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند همزمان با ایام فاطمیه و شعارنویسی بر روی وسایل نقلیه با تصاویر سردار سلیمانی را به عنوان سایر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در راستای گرامیداشت سردار دل‌ها ذکر کرد.

وی راه‌اندازی پویش مردمی «من سلیمانی‌ام» در ۷۰۰ تشکل دینی استان، کرسی تلاوت اذان‌گاهی به صورت زنده در اینستاگرام، مسابقه حفظ یک جز قرآن کریم، ختم صلوات توسط مراکز قرآنی، ختم دسته‌جمعی سوره مبارکه یاسین در مؤسسات قرآنی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سردار دل‌ها ویژه کودکان زیر ۱۰ سال را از دیگر اقدامات اداره کل عنوان کرد.

طاهری افزود: مردمی‌سازی اقدامات و فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی مکتب شهید سلیمانی (ره) در تربیت نسل جدید و ماندگار و نهادینه‌سازی مفاهیم سیره و مکتب حاج قاسم (ره) که برگرفته و پرورش یافته مکتب انقلاب و امامین انقلاب است در میان آحاد جامعه و خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر