شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۵۸۸
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: به مناسبت گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی ، مسابقه مجازی دلنوشته با عنوان" قهرمان من حاج قاسم سلیمانی" در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش فکرشهر، زهره محنایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  ترسیم زندگی، سیره و مکتب شهید  سردار سلیمانی برای نسل جدید از اهداف برگزاری این پویش است.

وی اظهارداشت:  رثا و فراق سردار و همچنین ستایش دلاوری و رشادت، سیره، رفتار اخلاقی و جهادی سردار دل‌ها از موضوعات و محورهای محتوایی این پویش است.

محنایی یادآوشد: علاقمندان می توانند تا  ۱۳ دی ماه آثار خود را در قالب فایل متنی و یا بصورت ویدیو  به همراه درج کامل مشخصات خود به شماره تلفن ۰۹۱۷۲۴۱۰۰۴۸ نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: این برنامه  فرهنگی که برای دومین بار در  شهرستان دیلم برگزار می شود ، کلیه آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان در مسابقه  توسط هیات داوران  مورد بازبینی قرار می گیرد و به نفرات برتر هدایایی اعطا خواهد شد.

وی یادآورشد: تمام رده‌های سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت  کنند ضمن اینکه کپی هرگونه دلنوشته در فضای مجازی ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر