پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس گفت: احساس می‌کنیم که کانون‌های فتنه و توطئه در شهرستان شکل گرفته تا آرامش مردم مومن و انقلابی را بگیرند...
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس گفت: احساس می‌کنیم که کانون‌های فتنه و توطئه در شهرستان شکل گرفته تا آرامش مردم مومن و انقلابی را بگیرند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی نماینده، ابراهیم رضایی در جمع نمازگزاران جمعه وحدتیه پاسخگویی را وظیفه همه مسوولان دانست و اظهار داشت: همه مسوولان را دعوت می‌کنیم که در بخش‌های مختلف از جمله بخش سعدآباد و شهر وحدتیه به مردم در زمینه‌های مختلف پاسخگو باشند تا مسائل و مشکلات مردم رفع شود.

 وی آب شرب را مهمترین مشکل و چالش در وحدتیه دانست و اضافه کرد: آب شرب و آب کشاورزی از مسائل و مطالبات مهم مردم وحدتیه است.

 نماینده دشتستان در مجلس، سد دالکی را مهمترین پروژه عمرانی استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته در دیدار با رئیس جمهور به این پروژه اشاره و خواستار تسریع در روند ساخت سد دالکی شدیم.

 وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های متعدد روند ساخت سد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ایستاده‌ایم تا این سد در اولین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد. با افتتاح این سد بسیاری از مشکلات کشاورزان در بخش‌های مرکزی و سعدآباد رفع می‌شود.

دکتر رضایی بیان کرد: مسیر سه‌راهی وحدتیه تا سعدآباد یکی از محورهای پرتردد و خطرآفرین است که پیگیری مستمری برای تعریض و بازسازی و بهسازی این مسیر داشته‌ایم و با پیگیری صورت گرفته مناقصه برگزار شده و پیمانکار هم انتخاب شده و امیدواریم به زودی شاهد اجرای این پروژه باشیم.

وی پاسخگویی نفتی‌ها به مردم وحدتیه را یک ضرورت دانست و افزود: نفت نرگسی باید پاسخگو باشد و این موضوع را دنبال کرده‌ایم و به همراه مسئولان شهر این موضوع را در سطح کشور پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نسبت به مسائل و مشکلات مردم وحدتیه آگاه هستیم و پیگیری می‌کنیم، تاکید کرد: قول اجرایی نمی‌دهم ولی به عنوان وکیل و خدمت‌گذار شما از حق شما در عرصه‌های مختلف دفاع می‌کنیم و دنبال می‌کنیم تا قول‌هایی که مسوولان به مردم می‌دهند عملی شود و مردم نتیجه آن را لمس کنند.

 وی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی شهرستان دشتستان بیان کرد: احساس می‌کنیم که کانون‌های فتنه و توطئه در شهرستان شکل گرفته تا آرامش مردم مومن و انقلابی را بگیرند. متاسفانه فرصت‌طلبان دنبال منافع خود هستند البته رسوایی آنها نزدیک است.

 رضایی خاطرنشان کرد: اگر این افراد دنبال منافع مادی هستند بدانند که مردم فسادستیز دشتستان اجازه عرض اندام به آنها نخواهند داد. اگر دنبال قدرت‌طلبی هستند هم مردم این شهرستان انقلابی هستند و در گذشته این مردم پاسخ دلالان سیاسی را با قاطعیت داده‌اند.

 وی تصریح کرد: مردم نمی‌گذارند دلالان سیاسی، این شهرستان را جایی برای سوء استفاده و قدرت‌طلبی قرار دهند و جریان اصیل انقلابی در این شهرستان منزوی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر