پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۶۵۰
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در پیامی ویدئویی به مناسبت سال جدید میلادی ۲۰۲۲، زادروز حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسیحیان جهان، مسیحیان فدراسیون روسیه و هموطنان مسیحی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۲۲ سالی سراسر شادی، رفاه، صلح و امنیت توأم با عدالت برای همه بشریت باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، وی افزود: سال جدید میلادی را در حالی آغاز می کنیم که روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حال ارتقا است و ان شاءالله در آغازین روزهای سال جدید سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به مسکو و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه انجام می شود.

کاظم جلالی خاطرنشان کرد: این سفر می تواند نقطه عطفی برای روابط دو کشور و گسترش روابط در زمینه های مختلف باشد و من برای ملت عزیز خودم در ایران اسلامی و ملت بزرگ روسیه آرزوی سلامتی و سعادت و خوبی در سال میلادی جدید را دارم و از خداوند همه خیرها را بشریت و به ویژه این دو ملت و گسترش روابط ایران و روسیه خواستارم.

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از این درباره زمان و علت سفر آیت الله رئیسی به روسیه گفت: در راستای تعاملات راهبردی ایران و روسیه، آقای پوتین از رئیس جمهور ما دعوت کرد سفری به روسیه داشته باشد که اوایل سال جدید میلادی این سفر انجام می‌شود.

وی افزود: این سفر در چارچوب سیاست کشور در تقویت و توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه با اولویت کشورهای منطقه و با محوریت و اولویت مباحث همکاری‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود. معاون سیاسی رئیس جمهور در حال نهایی کردن این سفر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر