شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: دشتی زاده در مورد همه موارد مور دسوال خبرنگاران، پاسخ های كوتاه و قانع كننده ای داد و در نهایت گفت: چطورمی گوییم ما محرومیم!؟ وقتی كه ما منابع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع فولاد و آهن، بستر دریا، دامداری و دامپروری، صادرات و... را در اختیار داریم، چگونه اجازه دادیم به ما القاء كنند كه مامحرومیم!؟ باید به نفر اولی كه این القاء را باعث شد، هدیه داد كه القایش تا به امروز دست به دست چرخیده و به ما رسیده و ما هم چشم بسته قبولش می كنیم...
کد خبر: ۱۰۳۸۱۸
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷

فکرشهر ـ سید فریور موسوی: بنا به دعوت روابط عمومی بخشداری ویژه خارگ از اصحاب رسانه و خبرنگاران این جزیره برای آشنایی و پرسش و پاسخ با بخشدار جدید این جزیره، جلسه ای با حضور بیش از ١٤ نفر از عزیزان اصحاب رسانه و عكاسان خبری در محل سالن اجتماعات این بخشداری برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، در ابتدا، «نگهدار حسین پور» ـ معاون سیاسی امنیتی بخشداری ـ با خوش آمدگویی به كلیه خبرنگاران و مدعوین، گرامی داشت روز خارگ را تبریك گفت و در ادامه نیز، یكایك خبرنگاران ضمن تبریك انتصاب «محمد دشتی زاده»، با اشاره به مشكلات عدیده مردم خارگ به ذكر درشت ترین آنها پرداخته و مواردی چون بحث صیادان و دریافت كاپوتاژ غیر ضروری، طرح جامع و اصلاح طرح امنیتی خارگ، تعطیلی مركز مشاوره این جزیره، مشكل تردد كشتی های مسافربری در مسیرهای خارگ به بوشهر و گناوه و بالعكس، بحث آموزش و پرورش، تشكیل كمیته های ورزش و اعتیاد، اهمیت دادن به فرهنگ و هنر خارگ، حمایت از جشنواره ها و تاتر جزیره، تهیه ارزاق اولیه، مایحتاج و قوت روزانه مردم در هنگام خرابی هوا و دریا، حمایت از بخش خصوصی در بحث تردد دریایی، كارت های تردد اهالی بومی و غیربومی، بحث آتش نشانی شهرداری خارگ، تغییر و تحول در مدیریت و سمت های اداری، دولتی و شهری، ایجاد یك دیپلماسی اجتماعی، بحث گاز و آب و برق جزیره را بیان نمودند.

در انتهای جلسه نیز، «محمد دشتی زاده»، بخشدار جوان و جدید خارگ، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تشكر از زحمات اربابان جراید و گرامیداشت روز خارگ، گفت: اصحاب رسانه بال های قدرتمندی برای مدیران جهت مطالبه گری هستند.

وی با بیان اینكه «هیچ گونه ترسی از مواجهه با مردم و مطالبه گران نخواهم داشت»، گفت: برای كاركردن و خدمت آمده ام، آن هم با كمك و همكاری شما و مردم این جزیره.

 وی ادامه داد: تنها قولی كه می توانم به شماها بدهم، این است كه با تمام انرژی و قوا تلاشم را خواهم كرد تا بتوانیم با هم مشكلات را حل كنیم؛ ضمن آن كه اعتقاد من این است اگر یك كاری را شروع كردم، بایستی آن را به سرانجام برسانم.

دشتی زاده در مورد همه موارد مور دسوال خبرنگاران، پاسخ های كوتاه و قانع كننده ای داد و در نهایت گفت: چطورمی گوییم ما محرومیم!؟ وقتی كه ما منابع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع فولاد و آهن، بستر دریا، دامداری و دامپروری، صادرات و... را در اختیار داریم، چگونه اجازه دادیم به ما القاء كنند كه مامحرومیم!؟ باید به نفر اولی كه این القاء را باعث شد، هدیه داد كه القایش تا به امروز دست به دست چرخیده و به ما رسیده و ما هم چشم بسته قبولش می كنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر