جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۳۸۳۸
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

فکرشهر:  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۱۰ نقطه از راه‌های این استان که در پی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ریزش کوه یا گل و لای مسدود شده بودند با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پاکسازی و بازگشایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حمیدرضا علم افزود: در پی بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نقطه از راه‌های استان بیشتر در جنوب شامل محورهای کوهستانی جم - سیراف، کنگان - عسلویه و کمربندی کنگان دچار ریزش یا سرازیر شدن گل ولای بر سطح محورهای ارتباطی شده بود که در زمان حاضر سطح این محورها با پاکسازی کامل آماده تردد هستند.

وی اضافه کرد: با وجود بارش‌های سنگین دیروز و دیشب در زمان حاضر همه محورهای ارتباطی استان بوشهر باز و  رفت و آمد در آنها انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: بیش از ۱۰۰نفر نیرو و ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با کمک بخش خصوصی بویژه پیمانکاران طرف قرارداد در بازگشایی و پاکسازی محورهای جنوب استان بوشهر مشارکت داشتند.

وی  اضافه کرد: در پی هشدار اداره کل هواشناسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حفظ و نگهداری و ایمن سازی تردد مردم از چهارشنبه گذشته همه مرخصی نیروهای خود را لغو و اعلام آماده باش ۱۰۰درصد کرد که این آماده باش همچنان ادامه دارد.

علم گفت: بیش از ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در طرح راهداری زمستانی استان بوشهر مشارکت داشته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر