جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۵۷
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۶

فکرشهر: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا اواخر روز پنجشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

به گزارش فکرشهر، زهرا راستگو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا اواخر روز پنجشنبه به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به مولفه شمال غربی خلیج فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر به تناوب مواج و متلاطم است.

پیش‌بینی می‌شود در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت باد در مناطق مرکزی و جنوبی خلیج‌فارس گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۳ و نیم متر افزایش یابد. در این مدت وقوع پدیده مه شبانگاهی و صبحگاهی و کاهش دید افقی در سواحل و روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در سواحل استان بوشهر و روی دریا دور از انتظار نیست.

از روز دوشنبه تا روز پنج‌شنبه به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ترددهای دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود چرا که احتمال غرق شدن شناورها وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر