جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر: ساعتی پس از معارفه سرپرست جدید برای فرمانداری و معاونت سیاسی اجتماعی شهرستان دشتستان، معاونت عمرانی فرمانداری نیز استعفا داد...
کد خبر: ۱۰۳۸۸۹
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: ساعتی پس از معارفه سرپرست جدید برای فرمانداری و معاونت سیاسی اجتماعی شهرستان دشتستان، معاونت عمرانی فرمانداری نیز استعفا داد. 

به گزارش «فکرشهر»،  پس از این که شب گذشته ـ یکشنبه 12 دی ماه 1400 ـ «صادق بوستانی» همزمان مسوولیت فرمانداری و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری را عهده دار شد تا همزمان جایگزین «فتح اله نوروزی» فرماندار و «محمد جعفر زراعتگر» معاون شده باشد، «عبدالحمید کریم آزاد» نیز از سمت معاونت عمرانی فرمانداری دشتستان استعفا داد تا سرپرست فرماندار به فکر انتصابات جدید باشد.

در همین راستا، شنیده های موثق «فکرشهر» از انتصاب قریب الوقوع دو معاون جدید برای فرمانداری خبر می دهد که یکی از آن ها جایگزین «کریم آزاد» خواهد شد. 

بر این اساس، شنیده شده «حسین بی باک» که کارمند شبکه بهداشت و درمان دشتستان و عضو شورای شهر برازجان و رییس کمیسیون عمران شورا است، قرار است به عنوان معاون عمرانی فرمانداری معرفی و جایگزین عبدالحمید کریم آزاد شود. «روح اله  احمدزاده» هم قرار است به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان معرفی و جایگزین «فرشته مظفری» شود. «احمدزاده» از پرسنل شرکت سیمان دشتستان و فعال اجتماعی است و سابقه کاندیداتوری نمایندگی مجلس در دشتستان را نیز در کارنامه دارد. 

همچنین گزینه هایی برای بخشداری های شهرستان مطرح شده که هنوز منابع موثق آن را تایید نکرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر