جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۹۳
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر از جوان‌گرایی در مدیریت‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: مدیران در دستگاه‌های مختلف از میان جوانان انتخاب می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در آئین معارفه مدیران جدید استانداری بوشهر اظهار داشت: بارش‌های خوبی را طی دو شبانه روز اخیر در استان بوشهر شاهد بودیم که خوشبختانه خسارت چندانی در پی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه بارش در برخی نقاط استان بیش از ۱۳۰ میلیمتر بوده است افزود: بارش باران دارای آثار مختلف در بخش‌های منابع طبیعی، جغرافیایی، کشاورزی، و تقویت سفره‌های زیر زمینی است که شاکر خداوند متعال هستیم.

استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های مهم در انتصابات استان را جوان‌گرایی دانست و خاطرنشان کرد: یک اصل راهبردی دولت انقلابی و جهادی آیت‌الله رئیسی این است که مدیران در دستگاه‌های مختلف از میان جوانان انتخاب می‌شوند.

وی به آثار مهم و مثبت جابجایی مدیریت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تغییر یک ضرورت است و فرایند تغییرات مدیریتی در دستگاه‌ها و زندگی انسان‌ها همواره ادامه دارد.

محمدی‌زاده با تقدیر از تلاش و زحمات مدیران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: یک مدیر با امکانات محدود و انتظار بسیار زیاد کار مشکلی پیش‌رو دارد و باید با تفکر انقلابی و جهادی در تحقق برنامه‌های مورد نظر فعالیت کند.

وی استفاده از تجربیات مدیران پیشین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران که تودیع می‌شوند باید تجربیات خود را در اختیار مدیران جدید بگذارند.

در این نشست سید عباس موسوی‌نژاد، شهرام قضائی، رقیه زنگنه‌نژاد و هوشنگ رستم‌پور به ترتیب به‌عنوان مدیران کل اجتماعی و فرهنگی، برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری، امور زنان و خانواده و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر منصوب شدند و از خدمات مدیران قبلی قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر