پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می‌شود که در این راستا از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران استفاده خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر به اجرای طرح سند آمایش سرزمینی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به صورت ویژه در استان بوشهر اجرا می‌شود و به گونه‌ای اجرا خواهد شد که نیازهای جامعه را به خوبی پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می‌شود که در این راستا از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران استفاده خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر به اجرای طرح سند آمایش سرزمینی در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به صورت ویژه در استان بوشهر اجرا می‌شود و به گونه‌ای اجرا خواهد شد که نیازهای جامعه را به خوبی پاسخ دهد.

\n\n

وی افزود: ما در این سند و هر برنامه توسعه‌ای، تلاش می‌کنیم تا وضعیت مطلوبی که می‌خواهیم به آنجا برسیم را ترسیم کرده و در این سند پیش‌بینی می‌شود که چه کارهایی باید انجام شود و چه اتفاقاتی نباید بیفتد.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین از بررسی تاثیرات طرح‌های مختلف بر مردم و جامعه در قالب این سند خبر داد و اضافه کرد: به عنوان مثال وقتی صنعت وارد می‌شود، بر جمعیت، ترافیک، آب، برق، گاز، تلفن، مسائل فرهنگ و مذهبی و . . . اثرگذار است که این مسائل در این سند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

\n\n

وی از پیش‌بینی نیازها در بخش‌های مختلف در قالب این طرح خبر داد و بیان داشت: باید به همه حوزه‌ها نگاه کنیم و به هم کمک کنیم و ببینیم که آرمان و هدف چیست و می‌خواهیم به کجا برسیم و اثرات بر همدیگر را ببینیم.

\n\n

دکتر سالاری با تاکید بر اینکه این طرح در عین پیچیدگی با همکاری دسته‌جمعی به خوبی انجام می‌شود، خاطرنشان ساخت: این سند قصد دارد همه چیز را در بر بگیرد و کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی باید در این سند قرار بگیرد.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین خواستار استفاده از ایده‌های صاحب‌نظران دانشگاهی شد و اضافه کرد: استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، کانون‌های توسعه شهرستان‌ها، اعضای شوراهای شهر و روستاها و شبکه‌های مجازی می‌تواند در تدوین این سند تاثیرگذار باشد.

\n\n

بر اساس این گزارش، آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر در سال ۹۳ به منظور بررسی تدوین سند آمایش سرزمینی استان بوشهر تشکیل شد و اعضا به ارائه نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر