پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۹۸۴
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: شاهین بوشهر اسیر مشکلات مالی است و به گفته رئیس شورای شهر بوشهر، سرمربی متعهد شده بود هزینه‌های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی پرداخت کند که تاکنون انجام نداده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر طی سال‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده است؛ از حضور در لیگ برتر و رسیدن به فینال جام حذفی گرفته تا سقوط به لیگ دسته سوم.

شاهین پس از سقوط به لیگ دسته سوم بار دیگر با عنوان شاهین شهرداری بوشهر وارد رقابت شد و خود را به لیگ دسته اول فوتبال کشور رساند و امیدهای فراوانی هم برای صعود به لیگ برتر داشت ولی به آن دست نیافت.

امسال تیم شاهین در لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب نکرده است و اکنون با چهار امتیاز از ۱۲ مسابقه خود در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی قرار گرفته است و از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شود.

تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده است و نتایج و جدول می‌تواند دستخوش اتفاقات متفاوتی شود و انتظار می‌رود با حمایت مناسب مسئولان از تیم شاهین، زمینه بقای این تیم در لیگ دسته اول فراهم شود.

کاری برای شاهین نشده است

عضو شورای شهر بوشهر صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار داشت: تیم شاهین اموال شهرداری و سرمایه شهر است و در حفظ و حراست آن شهردار مسئول است.

عبدالخالق برزگرراده با بیان اینکه رئیس، اعضای شورا، شهردار و مجموعه شهرداری در راستای حمایت از تیم شاهین پیگیری‌های داشته‌اند اما به صورت عملی کاری انجام نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما با برگزاری مزایده موافقت کرده‌ایم، درخواست دارم تا زمان انتخاب برنده مزایده شهرداری هزینه‌های لازم به نحو مطلوب در جهت حفظ و نگهداری این سرمایه انجام دهد.

عضو شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: برخی انصاف را رعایت نکردند و نا عادلانه قضاوت کرده‌اند اما ما هم در ابتدای کار مسیر اشتباه رفتیم و نباید اموال شهرداری را دست کسان دیگری می‌دادیم.

۸ میلیارد تومان بودجه شاهین در تعهد شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: علیرغم اینکه در بودجه سال جاری شهرداری ردیفی برای تیم شاهین توسط شورای قبل اختصاص داده نشده بود اما در راستای حفظ اموال شهرداری هشت میلیارد تومان به تیم اختصاص دادیم.

جعفر پورکبگانی اظهار داشت: مبلغ پنج میلیارد تومان قرارداد بازیکنان و کادر فنی است که توسط مدیر عامل سابق منعقد شده و در تعهد شهرداری است.

وی افزود: همچنین ۴۰۰ میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق توسط مدیریت باشگاه هزینه شده و دو میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکل شاهین از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا درخواست کردم که راهکاری پیدا کند که خوشبختانه با نشست‌های که با مدیران شهرداری داشت به راهکاری جهت پرداخت مبلغ رسیده‌اند.

وی ادامه داد: سه هفته است که با پیگیری‌های که کردیم اسکان و غذای بازیکنان بر عهده شهرداری است که با یک سرجمع مبلغ هشت میلیارد تومان می‌شود.

مربی در قبال انتخابش تعهد پرداخت هزینه تیم را داد

پورکبگانی تصریح کرد: در حالی که سرمربی متعهد شده بود هزینه‌های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی شاهین پرداخت کند که تا کنون انجام نداده است.

رئیس شورای شهر بوشهر با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: در حالی آنها متولی ورزش هستند اما در خواب زمستانی به سر می‌برند و همه بار بر دوش شهرداری افتاده است در حالی که شهرداری با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است و وظیفه اصلی شهرداری تیم داری نیست.

پورکبگانی خطاب به یکی از اعضای شورای شهر بوشهر گفت: ای کاش از شاهین دفاع می‌کنید از همکاران خود در شورا به صراحت دفاع می‌کردید که مورد تهمت و افترا قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: دو میلیارد تومان اختصاص داده شده جوابگوی تیم تا پایان فصل نیست و قطعاً در اردیبهشت و خرداد تیم نیاز به اعتبار دارد که باید از هم‌اکنون برای آن تدبیری اندیشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر