جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم:
کد خبر: ۱۰۳۹۹۰
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: تاکنون ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان دیلم تزریق شده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، انتقام عزیززاده اظهار کرد: ۱۵ درصد از جمعیت ۱۲ سال به بالا شهرستان دیلم دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، در مجموع ۸۸ درصد از جمعیت ۱۲ سال به بالا نوبت اول و ۷۸ درصد هر دو نوبت واکسن کرونا را در دیلم تزریق کرده‌اند.

وی افزود: هر فردی هر نوع واکسنی در نوبت اول و دوم تزریق کرده باشد، می‌تواند با فاصله سه ماه از نوبت دوم نوبت سوم واکسن خود را دریافت نماید.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم اضافه کرد: بر اساس مستندات میزان مرگ‌ومیر ناشی از کووید ۱۹ در افرادی که واکسیناسیون کامل شده‌اند، به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از افرادی است که به‌صورت کامل واکسینه نشده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عزیززاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا و بستری و مرگ در مقابل هر نوع سویه‌ای از ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم تصریح کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است و از شروع تزریق دوز سوم نیز ۱۵ در صد جمعیت ۱۲ سال به بالا واکسینه شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر