جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: کاهش دما در سطح استان امشب و فردا ادامه می‌یابد و در پی آن تنش دمایی و سرمازدگی در مزارع کشاورزی دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۱۰۳۹۹۹
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: کاهش دما در سطح استان امشب و فردا ادامه می‌یابد و در پی آن تنش دمایی و سرمازدگی در مزارع کشاورزی دور از انتظار نیست.

به گزارش «فکرشهر»، هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا تا پایان روز پنجشنبه می باشد. بنابراین در این مدت سواحل استان در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود. از روز جمعه تا اواسط هفته آینده دریا نسبتا آرام پیش بینی می شود .

وی تصریح کرد: ضمن اینکه روند کاهش دما نیز که از روز دوشنبه در سطح استان آغاز شده ، طی امشب و فردا نیز ادامه می‌یابد و در پی آن احتمال تنش دمایی و سرمازدگی در مزارع کشاورزی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه غبار محلی، وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی ، امروز روی دریا با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران خواهد بود.

سالاری افزود: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در نوار ساحلی استان ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، در فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی ۱۸ تا ۵۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی را ۹۰ تا ۱۵۰گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۴۰ سانتیمتر اعلام کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر  فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۶ بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۰۲، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۲ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر