جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید کوشش شود که با آموزش‌های تخصصی، سطح مداحی در استان بیش از پیش ارتقا یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در نشست با جمعی از مبلغات و بانوان ستایشگر استان بوشهر اظهار داشت: استکبار جهانی از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ غربی و استحاله فرهنگ اسلامی ایرانی استفاده می‌کند.

وی به حجم بسیار بالای فعالیت‌های دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: برای مقابله با این تهاجم فرهنگی قانون هم تصویب و مسئولیت‌ها در آن مشخص شده است و مسئولان باید حسب قانون وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: احیاگری دین و احیاگری ذکر و نام ائمه یک مقام بزرگ است که خداوند به شما هدیه داده و دعای حضرت زهرا و ائمه اطهار (ع) پشت سر شما است.

وی به اهمیت بسیار بالای فعالیت مبلغات و بانوان ستایشگر اشاره کرد و ادامه داد: این مقام سرمایه شما است و آن را به هیچ چیز نفروشید و قدر آن را بدانید.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت مداحی در استان بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر مداحان خوبی دارد ولی نباید به این سطح بسنده کرد و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه باید کوشش کنند با آموزش‌های تخصصی، سطح مداحی را در استان بیش از پیش ارتقا دهند.

در این نشست تعدادی از بانوان به بیان نکته نظرات خود را رابطه با وضعیت فرهنگی، حجاب، تقویت مبلغات به صورت تخصصی، مدیریت و تقویت جلسات خانگی، کمبود مشاوران خانواده مجرب و تقویت تشکل‌های مردمی پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر