سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:
کد خبر: ۱۰۴۰۹۶
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت:"جان" برای انسان‌ها عزیزترین است و شهدا جان‌شان را برای حفظ دین و وطن در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در مراسم استقبال ، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر تنگ ارم با بیان اینکه امروز برای من روز ارزشمندی است، اظهار کرد: از این حضور باشکوه و همراه با بصیرت که ناشی از غیرت دینی و ایمانی است تشکر می‌شود.

وی اضافه کرد: این دو شهید نام آشنا هستند. ما از سر ناتوانی خود می‌گوییم "شهدای گمنام" به شهر ما آمدند، شهدای گمنام در پیشگاه پروردگار عالم، رسول خدا، حسین بن علی و دیگر ائمه با زیباترین و عالی‌ترین نام از آنها یاد می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: "جان" برای انسان‌ها عزیزترین است و شهدا جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند. همه شهیدان وطن و این دو شهید عزیز با تمام وجود برای حفظ دین و وطن به صحنه و میدان آمدند تا یک وجب از خاک در اختیار دشمن قرار نگیرد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: مادر و پدران و خانواده شهدا اگر سر مزار شهیدتان رفتید، نخست سراغ شهدایی بروید که مادر و پدر در کنار مزارشان نیست چون حضرت زهرا (س) به ما آموخت که همسایه و کسی که کنار ماست را بر خودمان مقدم بداریم.

وی ادامه داد: اگر مردم غیور تنگ ارم و بخش ارم می‌خواهند فاتحه‌ای قرائت کنند اول بر سر مزار این دو شهید نام آشنا بیایند و بیان کنند که ما میزبان خوبی برای مهمانان خود هستیم.

به گزارش ایسنا، پیکر پاک دوشهید گمنام و سرافراز دوران دفاع مقدس صبح امروز در تنگ‌ارم شهرستان دشتستان به آغوش خاک سپرده شد، بدین ترتیب شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در استان بوشهر به ۱۶۴ شهید در ۶۵ نقطه این استان رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر