پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۱۸۱
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: اقدام چندانی برای اشتغال در روستاهای این شهرستان انجام نشده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر جمعه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش دلوار اظهار داشت: همه ما به عنوان مجموعه اداری باید رابطه خواست‌ها مردم و هم خدمات انجام شده نظام جمهوری اسلامی در روستاها بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت رفع مشکلات موجود جامعه است بیان کرد: اراده ما بر این است که با وقت گذاری شبانه و روزی و با حضور در میان مردم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیازهایی که در شهرستان اولویت دارد برطرف گردد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به همراه دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها به نیازهایی که اولویت دارند توجه کنند خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی به نیازهای اولویت دار در روستاها که برق، آب، گاز، سلامت و فرهنگی است بیش از اولویت‌های دیگر توجه داشته باشند.

وی افزود: سند چشم انداز توسعه چهار ساله توسط شورای بخش دلوار تهیه شده است و بر اساس همین سند گام‌های لازم در بخش دلوار برداشته خواهد شد.

لطفی ادامه داد: دهیاران روستاها به همراه شوراهای اسلامی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان از ظرفیت‌های پنهان و موجود در روستاها بیشتر استفاده کنند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی در بحث اشتغال در روستاها اقداماتی انجام نداده‌اند یاد آور شد: یکی از بحث‌های مهم اشتغال است که باید دهیاران و شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت هر بخش برای سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: مسئولین نباید اختلاف و حاشیه داشته باشند و بهتر است مسائل حاشیه‌ای و اختلافی برای کار بیشتر و بهتر به حداقل رسانده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر