پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۲۳۲
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: امام جمعه دیر خواستار جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان شهرستان دیر به ویژه گوجه‌کاران شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با نظارت بیشتر مانع پایمال شدن حقوق کارگران شوند.

امام جمعه دیر افزود: بعد از گذشت سال‌ها هنوز یک مراسم ملی مذهبی در شرکت متانول برگزار نشده و جایی برای انجام فرایض معنوی در شرکت متانول نیست، اینها جز حقوق اولیه است که در قانون وجود دارد و نیاز به پیگیری است.

وی تاکید کرد: در خصوص قولی که این شرکت درباره افزایش حقوق کارگران به فرماندار داده شده هم باید پیگیری شود که تحقق پیدا کرده است یا خیر.

حسینی درباره افت قیمت گوجه فرنگی و متضرر شدن کشاورزان، گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت سطح کشت کار اساسی انجام و فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم در این زمینه به کشاورزان داده شود.

وی درباره سالروز اجرای کشف حجاب رضاخانی، عنوان کرد: از دیرزمان استعمارگران حجاب را سد راه اهداف خود می‌دیدند و برای حذف و کمرنگ کردن آن از راه‌های مختلف وارد می‌شدند.

لزوم توجه به فرهنگ سازی حجاب

امام جمعه دیر ادامه داد: امروزه نوجوانان و دانش آموزان ما تحت تأثیر فضای مجازی هستند و آنچه در این فضا به آنها القا می‌شود عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: در مسئله عفاف و حجاب در جامعه در کنار کار فرهنگی نیازمند این است که همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

حسینی ابراز کرد: فرهنگ سازی حجاب در جامعه نیازمند همفکری و تلاش همه دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: امروز عملکرد مسئولان تأثیر زیادی در حضور مردم در نمازجمعه و جماعت و مسجد و سایر مسائل فرهنگی و معنوی دارد.

امام جمعه دیر با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ما هم در بعد معنوی و هم مادی دستاوردهای زیادی دارد اما دشمن در صدد سیاه نمایی است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات ستاد دهه فجر در حد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها است در حالی که بیشتر باید کار تبیینی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی شود و جوانان تحت تأثیر تبلیغات دشمن و ضد انقلاب را نسبت به دستاوردهای انقلاب توجیه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر