جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: در نشستی با حضور مسوولین شهرستان بوشهر و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بخشدار مرکزی جدید بوشهر معرفی شد.

به گزارش «فکرشهر»، از روابط عمومی فرمانداری، بخشدار جدید، «عارف علوی تبار» است که با پیشنهاد «صالح رحیمی»، فرماندار بوشهر و با امضای حکم توسط استاندار بوشهر منصوب و جایگزین «احمد روشنک» شده است.

صالح رحیمی در این نشست با تقدیر از زحمات «احمد روشنک» اظهار داشت: در زمان قبول مسوولیت باید بپذیریم که برای رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد، تا زمان پایان مسوولیت این زحمات به یادگار بماند و مردم به نیکی از آن یاد کنند.

وی در ادامه با تبریک به «عارف علوی تبار»، افزود: مهم نیست عمر مسوولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم.

فرماندار بوشهر با اشاره به حمایت همه ارگان ها از بخشدار جدید برای کمک به حل مسایل روستاها، افزود: امیدواریم با حضور علوی تبار به عنوان بخشدار جدید، شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه بخش مرکزی باشیم.

بخشدار جدید ـ علوی تبار ـ نیز در این نشست، موضوعاتی چون اجرای عدالت در امور، غنیمت شمردن زمان برای خدمت به خلق، محترم شمردن ارباب رجوع و همکاری و همدلی همه ارگان های ذی ربط برای حل مشکلات بخش را مطرح کرد و همکاری همه مسوولن برای تحقق این اهداف را خواستار شد.

«علوی تبار»، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل است که پیش از این به عنوان کارشناس سیاسی امنیتی بخشداری مرکزی بوشهر مشغول به خدمت بوده است.

جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاونین فرماندار، بخشداران، امام جمعه عالیشهر و اعضای شورای اداری شهرستان، امروز یکشنبه ـ 19 دی ماه ـ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر