جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۳۶۷
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: امام جمعه بوشهر موفقیت این استان در همه عرصه‌ها را به سبب اتحاد و همبستگی دو نهاد روحانیت و سپاه پاسداران دانست و گفت: استان بوشهر در تمام عرصه‌های مهندسی شده دارای اسناد مهم بالا دستی مختلف و در ایران الگو است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتحاد روحانیت سپاه در همه رده‌ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران استان بوشهر با اتحاد و همدلی به‌عنوان نماد ولایت‌مداری در عرصه فکری، رفتاری و جهادی معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه 2 عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران و محاسبات بین‌المللی به‌عنوان مولفه قدرت، مهم و حیاتی محسوب می‌شوند افزود: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی‌ها در زمینه خدامحوری، ولایت‌مداری، دانش و روحیه جهادی به‌عنوان نهاد مهم و مولفه اقتدار در ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر اتحاد و همبستگی را سبب اقتدار دانست و تأکید کرد: این اتحاد ضمن اینکه سبب استحکام همه جانبه می‌شود زمینه خنثی شدن اهداف و توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار در تضعیف 2 نهاد روحانیت و سپاه پاسداران برنامه‌ریزی می‌کند افزود: ایجاد اختلاف بین این دو نهاد و تضعیف آنان از اهداف مهم جهان استکبار است.

صفایی بوشهری موفقیت استان بوشهر در همه عرصه‌ها را به سبب اتحاد و همبستگی دو نهاد روحانیت و سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: علت اصلی موفقیت استان بوشهر در همه عرصه‌ها در سال‌های اخیر اتحاد بین روحانیت و سپاه پاسداران بر مبنای اندیشه‌های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: استان بوشهر در تمام عرصه‌های مهندسی شده دارای اسناد مهم بالا دستی مختلف و در ایران الگو است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر دارای سند اقتصاد دانش‌بنیان 50 ساله، منطقه ویژه علم و فناوری، توسعه عرصه‌های مختلف حوزه‌های علمیه و سپاه و هماهنگی‌های مرتبط است و این استان اکنون بین 3 تا 5 استان برتر و ممتاز کشور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در کشور برتر معرفی شده خاطر نشان کرد: استان بوشهر در عرصه شبکه تربیتی صالحین برتر و در شورای فرهنگ عمومی ایران، استان بوشهر اول و الگو است و در بسیاری از امور این استان به سبب تلاش روحانیت، سپاه و هماهنگی‌ها و تاریخ پرشکوه دارای جایگاه ممتاز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر به‌عنوان سومین استان در عرصه اقتصادی ایران است افزود: این استان در عرصه تولید ثروت برای ایران، در مقایسه ملی استان اول است و با استقرار دولت آیت‌الله رئیسی امید می‌رود شاهد تحول خوبی در همه عرصه‌ها باشیم.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه تمام مردم و روحانیت استان سپاهی هستند تصریح کرد: همه مردم استان بوشهر، رزمنده مقام معظم رهبری برای حفظ و حراست از هویت دینی، انقلابی و ملی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر اجازه نفوذ به تهاجم فرهنگی نمی‌دهد خاطر نشان کرد: مردم استان بوشهر اجازه تهاجم نظامی به بیگانگان نمی‌دهند که در طول تاریخ این مهم به اثبات رسیده است و مردمان این استان به پیشتازی سپاه پاسداران و روحانیت هر نوع تهاجمی اگر صورت بگیرد یک وجب آب و یا خاک آن به دشمن واگذار نمی‌کند و خلیج‌فارس را گورستان متجاوزان می‌‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر