جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۳۸۵
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: جوانان و نوجوانان باید با تحلیل و بررسی میدانی مکتب و راه شهید سلیمانی، ویژگی‌های مکتب ایشان را الگو و اسوه خود در زندگی و آینده خود قرار دهند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  محمد تقی صفری دوشنبه شب در مراسم شعر آیینی ایثار به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سید بهزاد این شهرستان افزود: شهید سلیمانی عالمانه و صادقانه در میدان جنگ با  عشق، ایثار و فداکاری حضور یافت تا به عالم بفهماند که می‌توان با تکیه بر قدرت الهی و پیروی از ولایت فقیه، اسلام را به جهان معرفی و حکومت اسلامی ایجاد و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و مبارزه کرد.

وی بیان کرد: سردار دل‌ها با ایثار، فداکاری و اخلاص و تواضع و صداقت و بصیرت جان خود را در راه اسلام و انقلاب و مظلومان و مستضعفان فدا کرد تا انقلاب و اسلام امروز به عنوان یکی از اصول و ارزش‌های بی چون و چرا در جهان معرفی شود.

صفری اظهارداشت: سیدالشهدای مقاومت  در دوران حیات خود لرزه بر اندام دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه ای انداخت اما شهادت این شهید والامقام پیکره همه قدرت‌های استکباری جهان را به لرزه انداخت.

فرماندار گناوه گفت: دشمنان کشور عراق  که برای ما بسیار مهم و مرکز دینی و زیارتگاه امامان بزرگ بود، مورد حمله قرار داد اما به اذن الهی و با روشنگری‌ها و میدان‌داری رهبرمعظم انقلاب و هوشیاری همه مسلمانان با تشکیل جبهه مقاومت دشمن مسیر حرکت خود را تحت تأثیر این جبهه  تغییر داد.

وی اضافه کرد: در این راستا مرد بزرگی که تربیت شده مکتب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و ذخیره دوران دفاع مقدس بود در عرصه دفاع حضور یافت تا به جهان بفهماند که از آنچه امام در ابتدای انقلاب اسلامی ندای دفاع از محرومان و مظلومان و استقلال و آزادی را سر داد امروز سربازی از آن مکتب برخاسته تا از مظلومان و محرومان دفاع کند.

وی گفت: امروز دشمن اگر چه در ظاهر سعی در نفی قدرت انقلاب اسلامی دارد اما در درون خود ناخواسته به قدرت بالای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی‌ها قرار دارد و معترف است.

                                                                                                          

فرماندار گناوه ادامه داد: شهید سلیمانی زنده است و راه ایشان با تبعیت پذیری همه از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی ادامه دارد و همگی ما امروز با افتخار و سربلند در محضر خداوند ایستاده‌ایم تا فرزندان خود را در رکاب مقام معظم رهبری تقدیم کنیم و راه سردار دل‌ها  را ادامه دهیم.

صفری  بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عالم نشان داد که می‌توان با اتکا به قدرت الهی و با محوریت قرآن و اهل بیت (ع) حکومت مردم سالار دینی ایجاد کرد تا مردم نقش بسزایی در این حکومت و تعیین سرنوشت و ادامه حیات خود بر پایه دین، استقلال، آزادی و احترام به همدیگر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی به ایران خلاصه نمی‌شود افزود: اگر این نظام مقدس را در ایران خلاصه کنیم نگاه کوتاهی است و امام خمینی (ره) برای نجات همه جهان از ظلم و ستم و استبداد جمهوری اسلامی را احیا کرد.

صفری ادامه داد: جنگ تحمیلی  از جمله توطئه‌های دشمن علیه نظام و ممکلت بود د که در این دوران نیز معجزات و کرامات و دستاوردهایی بسیاری برای جمهوری اسلامی به دست آمد و شهدایی مانند شهید بزرگوار شهید سلیمانی  مردی بزرگ برخاست و در رکاب امام خود در راه دفاع از کشور و دین و مردم شجاعانه و شرافتمندانه در کنار مردم انقلابی، ایثارگر و فداکار و و با بصیرت در مقابل دشمن ایستاد.

فرماندار گناوه بیان کرد:  وجود بابرکت مقام معظم رهبری دستاورد دیگر انقلاب است که پس از رحلت امام راحل در راس امور حضور یافتند و میدان دار صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی شد تا راه، منش، گفتار، کردار امام (ره) را به تمام جهان نشان دهند که راه ما راه حق است.

شاعران شرکت کننده در شب شعر آیینی ایثار، به یاد سردار دل‌ها، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  که به همت بسیج مداحان سپاه انصار الحسین (ع) و با همکاری کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه برگزار شد،اشعار خود را قرائت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر