پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مشکلات گمرک بندر امام حسن رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در بازدید از بندر امام حسن اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش جدی داشته باشند.

وی به برخی از مشکلات و مسائل بندر امام حسن اشاره کرد و ادامه داد: بندر امام حسن دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است که باید برای بهبود زیرساخت‌های این شهر اقدامات اساسی انجام شود.

امام جمعه بوشهر با حضور در گمرک بندر امام حسن از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و شنوای مشکلات کارکنان آن بود. در این بازدید مشکلات این گمرک مورد بررسی قرار گرفت و آیت الله صفایی بوشهری بر حل هر چه سریع‌تر مشکلات آن تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بدو ورود به بندر امام حسن با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت و برای آنان علو درجات مسئلت کرد.

پایان بخش سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به بندر امام حسن نیز دیدار با جمعی از خانواده شهدای این شهر بود. در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد از این خانواده‌های شهدا به دست آیت الله صفایی بوشهری تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر