جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری و ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: توریست صنعتی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تقویت می‌شود. \n\nبه گزارش فکرشهر، محمدرضا پوینده ظهر امروز در بازدید از بندر کنگان با اشاره به جایگاه گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای مناطق بکر و زیبایی است و باید زیرساخت‌های گردشگری در این استان توسعه یابد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶
سه‌شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری و ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: توریست صنعتی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تقویت می‌شود. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدرضا پوینده ظهر امروز در بازدید از بندر کنگان با اشاره به جایگاه گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای مناطق بکر و زیبایی است و باید زیرساخت‌های گردشگری در این استان توسعه یابد.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد و تاکنون در استان بوشهر اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

\n\n

مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری و ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به جاذبه‌های شهر کنگان، این شهر را شهر فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری نامید.

\n\n

وی ضمن بازدید از تمام مکان‌های تجهیز شده در ستاد اجرایی خدمات شهرستان و شهر کنگان خاطرنشان کرد: می‌توان به آینده این شهر امیدوار بود که در صنعت توریسم فعال‌تر شود.

\n\n

پوینده زیبایی شهرهای جنوبی را به لحاظ تنوع مناطق توریستی یکی از ویژگی‌های مهم برشمرد و گفت: در این استان به ویژه در مناطق جنوبی، ما با انواع گردشگری روبه‌رو هستیم و می‌توانیم تلفیقی از این صنعت برای جذب بیشتر گردشگری به وجود آوریم.

\n\n

وی قطب صنعتی بودن این منطقه را به عنوان یک ویژگی مثبت برشمرد و اظهار داشت: می‌توان از تمام ویژگی‌هایی که تا به‌ حال در مناطق راکد مانده‌اند استفاده کرد و برای تقویت صنعت توریسم آنها را بالفعل کرد و هر روز آنها را برجسته‌تر کرد.

\n\n

مدیرکل برنامه‌ریزی گردشگری و ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: نقش تبلیغات و معرفی مناطق بکر بسیار مهم است و باید تمام توان خود را به کار برد و این مناطق را در قالب‌های مختلف معرفی کرد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر