شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان باید پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم فضای مجازی مطرح می‌شود باشند و فقط نظاره گر نباشند...
کد خبر: ۱۰۴۵۱۸
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان استان باید پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم فضای مجازی مطرح می‌شود باشند و فقط نظاره گر نباشند.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، محمد تقی ایرانی در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر بیان کرد: برخی از مدیران روابط عمومی از کمبود امکانات و نیروی انسانی گلایه دارند که در این شرایط پذیرفتنی نیست. دنیا در حال پیشرفت است، فناوری‌های نوین روز به روز در حال گسترش است و مهمترین ابزار در دست روابط عمومی، یک گوشی تلفن همراه است که قادر است در زمینه‌های مختلف، نیاز‌های یک روابط عمومی را تأمین کند.
 
وی افزود: گذشته که گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی وجود نداشت، روابط عمومی‌ها و مدیران برای شناخت مسائل و مشکلات مردم نیاز به فعالیت گسترده‌ای داشتند، ولی اکنون مردم به راحتی می‌توانند مسائل خود را عنوان کنند و مسئولان هم باید به این موضوعات رسیدگی کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در گروه‌های فضای مجازی می‌بینیم که مدیران و مسئولان ادارات حضور دارند و مدیر روابط عمومی آن‌ها نیز حضور دارد و مردم به بیان مسائل و مشکلات خود می‌پردازند، ولی کسی پاسخگوی آن‌ها نیست.
 
وی ادامه داد: فضای مجازی فاصله بین مردم و مسئولان را کم کرده است، ولی برخی مدیران و مسئولان فقط نظاره گر هستند و نه پاسخی به مردم می‌دهند و نه موضوعات را دنبال می‌کنند.
 
ایرانی تاکید کرد: مسئولان نباید در فضای مجازی فقط نظاره‌گر باشند و گاهاً سکوت کنند بلکه باید به مسائل و مشکلات مطرح‌شده پاسخ داده و پیگیری کنند.
 
وی فضای مجازی را یک فرصت دانست و افزود: باید از این فرصت که شناخت مسائل را برای ما تسهیل کرده است به خوبی استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل مطرح‌شده باشیم. مردم مخاطب و جامعه هدف ما هستند. برای ارتباط با مردم به ابزار خاصی نیاز نیست و به نیرو و تجهیزات نیازی نیست.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم مطالبات خود را در فضای مجازی بیان می‌کنند و مسئولان باید بشنوند. نباید در مقابل فریاد مردم، خواهش مردم و درخواست مردم سکوت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر