جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۵۲۳
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‎‌های دانشگاه پیام نور گفت: با وجود اینکه هم اکنون ۴۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، ۸۰۰ هزار ظرفیت خالی نیز وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، محمد جمال‎ زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: با توجه به اینکه ورودی‎‌ دانشجو از لحاظ جمعیتی کاهش پیدا کرده خیلی از مراکز دانشگاهی کشور از جمله پیام نور ظرفیت خالی دارند.

وی بیان کرد: ظرف ۲ سال گذشته نیز ۱۷۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در کشور ساماندهی شدند.

جمال ‎زاده ادامه داد: پیام نور بزرگ‏ترین دانشگاه دولتی است که در همه نقاط کشور شعبه دارد و در سال‎‌های گذشته در مناطق محروم و مرزی منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

 وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با ایجاد شعبه‎‌های متعدد نقش زیادی در ارتقای فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی مناطق ایفا کرده است و قشر مستضعف کشور نیز به طور معمول در این دانشگاه تحصیل می‌‎کنند.

جمال ‎زاده ادامه داد: این دانشگاه هم اکنون ۳۸۰ مرکز و واحد در کشور و چندین نمایندگی نیز در خارج از کشور از جمله یک شعبه فعال در افغانسان دارد که به پذیرش دانشجو مشغول است.

وی ادامه داد: مهارت‌آموزی، توسعه شرکت‎‌های دانش بنیان، پارک‌‎های فناوری و پژوهش‌‎های منتج به حل مشکلات جامعه در دستور کار جدی دانشگاه پیام نور قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر