شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۵۳۵
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در دوره جدید رویکرد این سازمان تحول آفرین است و آنچه که دیگران برای اعتلای سازمان در گذشته انجام داده اند را با قدرت و سازوکار جدید توسعه می دهیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، داوود منظور روز چهارشنبه درآیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر افزود: تلاش می‌شود این سازمان مقتدر، دانش پایه، کارآمد و اثر بخش شود.

وی ادامه داد: انصاف و عدالت، پاکدستی و سلامت و تامین سهم خود در تامین مالی بودجه دولت براساس درآمدهای پایدار مالیاتی از جمله اصل‌های مورد تاکید سازمان امور مالیاتی در دوره جدید است.

منظور، ضمن تاکید بر رفع مشکلات کارکنان سازمان امور مالیاتی در بخش‌های مختلف ادامه داد: تلاش می‌شود با ارتقای نظارت‌های استانی راه‌های ارتباط با همکاران کوتاه شود.

وی همچنین با تاکید بر تقویت بخش فناوری در سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با وجود اینکه ابزار امروز فناوری است اما جایگاه همکاران فناوری در این سازمان بسیار متزلزل و نارضایتی به شدت بالا است.  

منظور اضافه کرد: تلاش شده برای بخش فناوری ارتقای جایگاهی صورت گیرد.

وی همچنین بر ضرورت حرکت به سمت حذف کاغذ نیز تاکید کرد و گفت: دستورالعمل حذف کاغذ صادر و ابلاغ الکترونیکی صادر شده است.

منظور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان بوشهر به لحاظ ظرفیت نگین و قطب توسعه انرژی کشور است و امیدواریم روزی برسد که این استان به شکوفایی و رونق لازم برسد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به این حجم از ذخایر گاز و منابع انرژی که در این استان وجود دارد زنجیره ارزش در صنعت و  انرژی در این منطقه تکمیل و پتروشیمی‌ها و صنایع پایین دست به اندازه ای توسعه یابند که شاهد افزایش سطح سرانه درآمد مردم باشیم.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: هرچقدر استان توسعه یابد کار ما به عنوان متصدی تامین منابع مالیاتی و بودجه دولت راحت تر و مردم نیز با رضایت بیشتری در امر پرداخت مالیات مشارکت می‌کنند.

منظور خطاب به کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر یادآور شد: علت اینکه امروز در شرایط سخت مالیات وصول می‌کنید و نارضایتی در مودیان هم کم نیست وجود تحریم‌های ظالمانه و اداره نکردن کشور در شرایط عادی است.

وی تاکید کرد: اگر روحیه کار جهادی در بین کارکنان و مدیران، قدرشناسی، سخت کوشی و تحمل مردم نبود تا کنون چندین بار دشمن موفق شده بود که این انقلاب را با مخاطره جدی مواجه کند.

منظور اضافه کرد: هر کدام از این مخاطره های تاریخی که تاکنون کشور از آن عبور کرده از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها در دوران‌های مختلف و تحریم‌های اخیر که از نظر غربی‌ها شکننده و خرد کننده است بدون رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، تحمل و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی مدیران امکان گذر از این گردنه های سخت نبود.

وی ادامه داد: امروز دورنماهای خوب و آینده روشنی برای کشور و انقلاب پیش بینی شده که با تلاش، صداقت، پاکدستی، کارآمدی و اثر بخشی ایجاد می‌شود.

 ئیس سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: مدیر نباید خود را مدیون و بدهکار کسی بداند چون اگر این جایگاه با حمایت گروه‌های خاص بدست آید به طور قطع مدیر نمی‌تواند برخورد قاطع با مسائل داشته باشد و مجبور است که در مواردی از مواضع خود کوتاه بیاید.

به گفته منظور البته این اصل به معنی بی احترامی، حق و قدر ناشناسی نیست بلکه به این معنی است که با حفظ حرمت دیگران بویژه نمایندگان مجلس که منتخب مردم و خادم ملت هستند، کار انجام شود.

 وی تاکید کرد: از این که می بینیم مدیران ما این صلابت و استقلال را دارند که بدون حمایت دیگران در جایگاه‌ها قرار می‌گیرند و مدیریت می‌کنند، خرسند هستیم.

در این آئین محمد جواد  رستمی به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر معرفی و از خدمات غلامرضا احمدپری تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر