پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۵۸۲
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸

فکرشهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای برنامه‌های تبلیغی بر اساس تنوع زیست‌بوم فرهنگی استان خبر داد و گفت: استعدادها و ظرفیت‌های بومی در حوزه تبلیغ شناسایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری چهارشنبه‌شب در نشست گفتمان انقلاب اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه تبلیغ است.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در یک سال گذشته پرداخت و افزود: عنایت‌ها و توجهات ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جلسات مختلف و توصیه‌ها و حمایت‌هایی که از برنامه‌های مختلف سازمان داشته‌اند همیشه راهگشا و جهت‌دهنده بوده است.

طاهری بیان کرد: در دوره جدید اهتمام مدیران سازمان تبلیغات به تمرکززدایی و توسعه مأموریت‌های تبلیغی به همه اجزای کشور است و تلاش بر این است که استعدادها و ظرفیت‌های بومی آنها شناسایی و ارائه شود.

وی با اشاره به تنوع زیست‌بوم فرهنگی و اقتضائات تبلیغی مناطق مختلف استان بوشهر افزود: طرح‌ها و برنامه‌ها توسط مدیران شهرستانی پیشنهاد شده و در مرکز استان طی گفتگویی که با دوستان طرح و برنامه انجام شد، جمع بندی شده و مبنای عملیات سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر