جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۶۰۸
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اگر دستگاه‌های متولی فرهنگ، به وظایف خود طبق دستور العمل اقدام کنند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار اعضای شورا، شهردار و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: اگر ۳۲ دستگاه متولی فرهنگ فعال و به وظایف خود طبق دستور العمل اقدام کنند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

او اقدام همه دستگاه‌های متولی فرهنگ را طبق وظایف، خواستار شد.

وی افزود: کشور چند پایه اساسی دارد که حفظ، حراست و ارتقاء سطح فرهنگ یکی از آن‌ها است. از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن برنامه تهاجم فرهنگی به کشور داشته و هر سال تهاجم را شدید‌تر کرده است که در طول تاریخ هیچ‌گاه اینچنین دیده نشده است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: به طور مثال طبق تحقیقاتی که تازگی انجام گرفته است، دشمن در طول ۲۴ ساعت ۵ هزار ساعت تهاجم دیداری و شنیداری از رسانه‌های بیگانه به ایران داشته است که بتواند فرهنگ مردم ایران را مدیریت کند.

وی افزود: شورای کنونی شهر بوشهر در کنار کار عمرانی دغدغه مسائل فرهنگی هم دارند و باید در فضا‌های شهری نگاه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دیده شود.

امام جمعه بوشهر گفت: دنیا برای دوران کرونا و پسا کرونا با توجه به محوریت فضای مجازی برنامه دارد که ضرورت دارد نیرو‌های انقلابی و فرهنگی با برنامه ریزی منطبق با موازین اسلامی، نگاه رهبر انقلاب، کنترل تهاجم فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه، حضور جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر