پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر گفت: با هدف رونق کسب و کار بانوان کارآفرین بازارچه و نمایشگاه ویژه این قشر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، مهدی عابدی روز پنجشنبه در بازدید از دفتر تسهیل گری محلات هدف جنوبی شهر بوشهر افزود: برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه اختصاصی برای زنان کارآفرین بدون تردید کسب و کار آنان را رونقی دوچندان می‌بخشد.

وی بیان کرد: زنان کارآفرین که بخشی از آنها نیز زنان سرپرست خانوار هستند باید به صورت ویژه حمایت شوند.

عابدی ادامه داد: دفاتر تسهیل‌گری باید در حوزه بانوان کارآفرین نیازها را شناسایی و برای حل آن اولویت‌بندی لازم را انجام دهند.

وی افزود: برگزاری جشن‌های محله‌ای برای ایام پیروزی انقلاب از دیگر برنامه‌هایی است که باید در اولویت کار دفتر تسهیل‌گرز محلات جنوبی بوشهر قرار گیرد.

عابدی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آشنایی خانواده‌ها با مواد مخدر جدید از دیگر برنامه‌هایی است که دفتر تسهیل‌گری محلات جنوبی بوشهر باید برای اجرا آن اهتمام جدی داشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به خانمان سوز بودن پدیده موادمخدر نیاز است پیرامون مضرات و آسیب‌اای ناشی از مصرف آن اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

عابدی ادامه داد: فرمانداری بوشهر نیز آمادگی دارد تا متناسب با ظرفیت‌های موجود از فعالیت‌های دفتر تسهیل‌گری حمایت لازم را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر