چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: مسئولان مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی برازجان را با جدیت پیگیری و رفع کنند.

به گزارش فکرشهر از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: شهرک صنعتی برازجان با مشکلات متعددی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش ویژه ای انجام شود.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی می‌توانند موتور محرک اقتصاد ملی و منطقه‌ای باشند و تمرکز بنگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه کمتر و بازده بیشتر و تخصصی‌تر از امکانات را در پی دارد، توسعه صنایع و حمایت از آنها نقش مؤثری در خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه دارد.

امام جمعه خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع شهرک صنعتی برازجان شامل تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزهای لازم، تأمین سرمایه در گردش با نرخ مناسب و حذف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعتگران است.

وی افزود: تأمین و توسعه زیرساخت‌های شهرک اعم از زمین مورد نیاز، برق، آب، تلفن، و راه دسترسی، پذیرفتن محل فعالیت واحد صنعتی به عنوان وثیقه پرداخت تسهیلات و حمایت از تولیدات توسط مسؤولان استان جهت رونق و تقویت آنها از دیگر مسائل است.

مصلح تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و به منظور رونق صنایع تولیدی و استفاده حداکثری از ظرفیت آنها لازم است مشکلات و موانع موجود شهرک با جدیت توسط مسئولان پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به ۲۶ دی ۱۳۵۷ فرار شاه معدوم گفت: از دلایل زمینه‌های سقوط پهلوی می‌توان به نوکری و سرسپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری و مبارزه علنی رژیم شاه با شعائر و آموزه‌های دینی مردم و مرجعیت و روحانیت اشاره کرد.

امام جمعه افزود: دوستی با اسرائیل و رژیم آپارتاید (نژادپرست) آفریقا و فروش نفت به آنها، جنایات هولناک ساواک در حق مبارزین و انقلابیون و رهبری و مبارزات بی امان رهبر کبیر انقلاب و افشای ماهیت شاه و آمریکا در طول مبارزات ۱۵ ساله قبل پیروزی انقلاب از دیگر دلایل سقوط پهلوی بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر