جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۶۷۵
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: رییس جمهور گفت: ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم یک‌وعده شعاری نیست و به عنوان نیاز مردم والزام قانونی، آن را عملی می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت السلام سید ابراهیم رییسی روز جمعه در نشست خبری پایانی سفر ۲روزه به هرمزگان افزود: بعضی رسانه‌ها درمورد ساخت ۴ میلیون مسکن می‌گویند مگر می‌شود؟ بله ما می‌گوییم حتما این کار انجام می‌شود.

رئیسی گف: بخشی از این طرح در استان هرمزگان اجرا می‌شود و نیاز مردم جزیره هرمز نیز با ساخت حدود ۳۰۰تا ۴۰۰واحد مسکونی برطرف خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نگرانی مردم هرمزگان در بحث انتزاع بخش‌هایی از شهرستان پارسیان و الحاق آن به استان فارس تصریح کرد:پیش از این چنین بحثی مطرح شده اما فعلا در دستور کار دولت نیست.

رییس جمهور اظهارداشت: وقتی کار به صورت قانونی انجام و کالا توسط ملوان وارد کشور شد مشخص می‌شود کالا اجازه ورود و قابلیت عرضه در همه نقاط کشور را دارد، همان‌گونه که کالا از مبادی رسمی وارد و به همه نقاط کشور اجازه ورود دارد.

وی تصریح کرد: بر ساماندهی این مساله تأکید و آیین نامه آن بزودی ابلاغ خواهد شد تا هم ملوانان بدانند به چه میزان کالا و هم جنس مورد نیاز کشور را وارد کنند، کالای همراه ملوان کانال خوبی برای واردات و صادرات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر