جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۰۴۶۸۲
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: یک نگهبان زندان در کنتاکی ایالات متحده، محکوم به تجاوز جنسی، باید بین ارتش یا زندان، یکی را انتخاب کند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب به نقل از نیویورک پست، یک قاضی در کنتاکی به ی‌ک نگهبان زندان که به اتهام تجاوز جنسی به یک زندانی زن محکوم شده بود، دو گزینه برای انتخاب داده است: یا به ارتش بپیوند، یا مستقیماً به زندان برو.

براندون اسکات پرایس، ۲۸ ساله، هفته گذشته در جلسه دادگاه فرانکلین، این حق انتخاب را دریافت کرد. قاضی توماس وینگیت به پرایس که یک کهنه سرباز ارتش است، به ۱۲ ماه حبس محکوم کرد که به مدت دو سال مشروط است و به او دستور داد تا ظرف ۳۰ روز مجدداً در ارتش ایالات متحده ثبت نام کند.

قاضی به او گفت: «اگر تا ۳۰ روز ثبت نام نکنید، می‌توانید به زندان منطقه‌ای شهرستان فرانکلین مراجعه کنید»، قاضی در حین صدور حکم به پرینس گفت: "شما یک استراحت بزرگ دریافت می‌کنید. شما یک اشتباه وحشتناک مرتکب شدید، که من می‌دانم که شخصاً برای استان هزینه داشته است. "

حتی اگر پرایس مجدداً در ارتش ثبت نام کند، بلافاصله مشخص نیست که آیا او با توجه به محکومیتش پذیرفته می‌شود یا خیر.

این اتهامات علیه پرایس پس از آن مطرح شد که یک زندانی زن در ژانویه ۲۰۱۹ شکایتی را مطرح کرد که در آن مدعی شد زمانی که در زندان منطقه‌ای فرانکلین کانتی نگهبان بوده به او تجاوز جنسی کرده است.

بر اساس این دادخواست، پرایس در حالی که زندانی را برای درمان فشار خون بالای او به یک مرکز پزشکی مجاور منتقل می‌کرد، به او حمله کرد و به تنهایی او را به بیمارستان برد، که نقض سیاست‌های زندان بود.

در این دادخواست آمده است، زمانی که پرایس پس از انجام درمان، زندانی را به زندان بازگرداند، به یک جاده فرعی رفت و از او خواست در ازای آزادی زودتر با او رابطه جنسی  انجام دهد. او سپس به پشت وانت رفت و ظاهراً در حالی که زن زندانی بود به او حمله کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر