جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی نهاد مدیریت شهری :
کد خبر: ۱۰۴۷۱۲
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹

فکرشهر: کیفیت مطلوب زیرساختها و سخت‌افزار در کنار نیروی انسانی متخصص و کارآمد به عنوان دو مولفه‌ی اساسی کارآمدی یک مجموعه به شمار می‌روند که وجود نقصان در هر یک از این موارد می‌تواند موجب اختلال در انجام وظایف ذاتی و کاهش کیفیت خدمات گردد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، با توجه به حجم بالای فعالیتهای روزانه شهرداری برازجان و گستره‌ی وسیع شهر از دیرباز با مشکلات متعددی در ماشین‌آلات و تجهیزات مواجه بوده که همواره بر کیفیت و روزآمدی خدمات این نهاد مهم شهری اثرگذار بوده است. به همین دلیل و در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی نهاد مدیریت شهری در برازجان، این شهرداری اخیرا اقدام به خرید سه دستگاه خودرو جدید نموده تا بتواند بخشی از خلاهای موجود را پوشش دهد.
مرتضی قدوسی شهردار برازجان در این رابطه می‌گوید:
با توجه به کمبودهای موجود در حوزه‌ی ماشین‌آلات خدمت‌رسان شهرداری پیگیری‌های لازم برای خرید تعدادی خودرو انجام گرفته که به لطف خدا طی روزهای اخیر سه دستگاه وانت پادرا تحویل این شهرداری گردید و طی روزهای آینده در چرخه‌ی خدمت قرار خواهند گرفت. شهردار برازجان در خصوص چگونگی استفاده از خودروهای جدید افزود: این سه ماشین شامل دو دستگاه وانت مجهز به مینی پک (سیستم مکانیزه‌ی حمل زباله) است که در اختیار واحد خدمات شهری قرار می‌گیرد و یک دستگاه وانت نیز در اختیار واحد تاسیسات گذاشته می‌شود تا به حول و قوه‌ی الهی شاهد بهبود کیفیت خدمات در این دو حوزه باشیم.
امید می‌رود با نوسازی ماشین‌آلات، شاهد ارتقای هرچه بیشتر کیفیت فعالیتهای شهرداری برازجان و افزایش رضایتمندی عمومی در این حوزه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر