جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: بخشدار آب پخش گفت: هر واحد نانوایی در بخش آب پخش که به عرضه نان با کیفیت در ساعات لازم اقدام کند و رضایت مندی مردمی را داشته باشد، با افزایش سهمیه آرد، تشویق خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، «حمزه امین نژاد» که به همراه مسوولان ادارات جهاد کشاورزی و‌ بهداشت و درمان به صورت سرزده از چند واحد نانوایی در سطح شهر آب پخش بازدید می کرد، گفت: این بازدیدها به منظور بررسی عملکرد این واحدها با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولیدی و خدمت رسانی بی وقفه به مردم شریف بخش انجام می شود.

وی بیان داشت: نظارت بی واسطه بر کار خبازی ها و اهتمام بر رعایت مواردی همچون ساعات پخت نان و وزن چانه ها و کیفیت نان و رعایت بهداشت محیط توسط عوامل شاغل در نانوایی ها باید مد نظر باشد.

حمزه نژاد گفت که «رضایت مندی مردم از کیفیت اقلام مصرفی و کالاهای اساسی روزانه و در دسترس بودن خدمات»، از جمله مواردی است که همیشه باید مد نظر باشد و افزود: برای هر واحد خبازی (نانوایی) اگر تخلفی از قبیل عدم پخت یا عرضه نان بی کیفیت و کم‌کردن وزن چانه ها و عدم رعایت مسایل و موازین بهداشتی، داشته باشد، ابتدا تذکرات کتبی داده می شود و‌ سپس برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بخشدار آب پخش اضافه کرد: هر واحد خبازی که به عرضه نان در ساعات لازم و باکیفیت مطلوب و‌ وزن صحیح و رعایت بهداشت اقدام کند وبا برخورد صحیح  و تکریم مشتری، به رضایت مندی مردمی اهتمام ورزد، ضمن معرفی و تشویق، حتی الامکان با همکاری نهادهای مربوطه، افزایش سهمیه آرد تخصیص داده می شود.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
دست شما و ایشان درد نکند. خدمت رسانی به مردم وظیفه است . نان با کیفیت حق طبیعی مردم است . امیدوارم روزی همه نان ها و همه چیز با کیفیت شوند و خدا و خلق از مکا راضی باشد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر