شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه آمادگی داریم.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی زاده در نشست با رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و ترفندهای دشمنان علیه برنامه های اقتصادی کشور بیان کرد: هم اکنون در شرایط یک جنگ اقتصادی هستیم و باید از تجربه جنگ تحمیلی برای مقابله با این جنگ اقتصادی بهره ببریم.

محمدی زاده با اشاره به رهبری های امام خمینی (ره) در زمان جنگ تحمیلی گفت: در جنگ تحمیلی با مدیریت امام و حضور سپاه و توده های مردمی در جبهه های حق علیه باطل، شرایط جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و امروز هم باید از ظرفیت مردمی در جنگ اقتصادی بهره ببریم.

وی افزود: هم اکنون دولت انقلابی شکل گرفته و هم ارکان کشور با هم منسجم هستند و فرماندهی و مدیریت بسیار خوبی هم داریم، لذا در این شرایط لازم است نیروهای انقلابی برای کمک به کشور در جنگ اقتصادی وارد صحنه شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با حضور نیروهای انقلابی و مردم، باید شرایط لازم را برای اشتغال آفرینی و تولید توسط بخش خصوصی فراهم کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: قوه قضاییه در زمینه کمک به نقش آفرینی مردم و بخش خصوصی در جنگ اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی با اشاره به ظرفیت های منطقه پارس جنوبی در شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: برای استقرار دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در عسلویه آمادگی داریم و استقرار این دفتر در عسلویه کمک شایانی برای تسریع در حل و فصل مشکلات قضایی در این منطقه و تسهیل امور برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد داشت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر