جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه به اشاره به مشکلات اساسی آب در عسلویه، گفت: مسئولان به فکر حل مشکل آب عسلویه باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نماززگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان مخلوق برتر است و هدف آفرینش او را عبادت است و انسان می تواند با تقوا به بالاترین مدارج معنوی دست پیدا کند.\n\nوی در خطبه دوم نیز بیان داشت: بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) در اولین روز سال ۹۴ حکیمانه بود و با تبین شعار سال جدید همگان را به همدلی و همزبانی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه به اشاره به مشکلات اساسی آب در عسلویه، گفت: مسئولان به فکر حل مشکل آب عسلویه باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نماززگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان مخلوق برتر است و هدف آفرینش او را عبادت است و انسان می تواند با تقوا به بالاترین مدارج معنوی دست پیدا کند.

\n\n

وی در خطبه دوم نیز بیان داشت: بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) در اولین روز سال ۹۴ حکیمانه بود و با تبین شعار سال جدید همگان را به همدلی و همزبانی دعوت کرد.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه چه دولت مردان و چه مردم باید با همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند، افزود: مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز فرمود که ملت و دولت و همه با مذاکرات هسته‌ای موافق هستند و احدی مخالف نیست اما از جهتی باید طرف‌های مذاکره با تدبیر و هوشمندی مذاکره کرد و از منافع ملی کوتاه نیامد.

\n\n

 وی با بیان اینکه تحریم‌ها حربه‌ای شکست خورده است، اذعان داشت: ما در تحریم پیشرفت‌های خوبی در صنایع داشتیم و همین نمونه بارز آن فاز ۱۲ پارس جنوبی است.

\n\n

حجت‌الاسلام بدری در ادامه با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: این روز را به ملت شریف ایران تبریک می گویم و به قول حضرت امام این یک عید بزرگ و ملی است که ملت مسلمان با رای قاطع به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

\n\n

وی همچنین به هشتم فروردین سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: در حقیقت این روز، روز عسلویه است و این روز در تاریخ شهرستان عسلویه روزی معنوی و خاطره انگیز است.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه برکات فراوانی برای شهرستان داشت و این روز دریاد و قلب ما مردم ثبت و ضبط شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه ۱۳ فروردین روز طبیعت است، بیان داشت: ما باید در این روز که در طبیعت سپری می کنیم از محیط زیست مراقبت کنیم و باعث آسیب زدن و تخریب محیط زیست و طبیعت نشویم؛ البته ضرورت ندارد حتما این روز بیرون برویم.

\n\n

بدری با تاکید بر اینکه مشکل آب شهرستان عسلویه باید حل شود، افزود: مسئولان باید نسبت به قضیه آب حساس باشند؛ زیبنده نیست در کنار این تاسیسات عظیم و در کنار دریا مردم عسلویه نخل تقی و بیدخون مشکل آب داشته باشند و مسئولین به فکر باشند و این به این موضوع رسیدگی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر