جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان:
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک سال نو اظهار داشت: عید حقیقی زمانی است که گناه نکنیم و حالمان از نظر روحی و معنوی بهتر از قبل باشد و احسن‌الحال نیز زمانی است که ...
کد خبر: ۱۰۴۹۷
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: فکری اساسی برای آب آشامیدنی مردم دشتستان شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک سال نو اظهار داشت: عید حقیقی زمانی است که گناه نکنیم و حالمان از نظر روحی و معنوی بهتر از قبل باشد و احسن‌الحال نیز زمانی است که تحول روحی در ما حاصل شود و به سمت خداوند برویم.

\n\n

وی با تقدیر از مردم و مسئولان در استقبال از مهمانان نوروزی افزود: اقدامات خوبی توسط ستادهای اسکان و تسهیلات سفر انجام شد و مهمانان رضایت دارند.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین از رعایت حرمت ایام فاطمیه(س) تقدیر کرد و یادآور شد: در دشتستان و در این ایام برنامه‌های معنوی و با کیفیتی برگزار شد و مردم نیز مشارکت خوبی داشتند.

\n\n

مصلح به کمبود آب در دشتستان اشاره کرد و گفت: بخشی از کمبود آب مربوط به خشکسالی است و بخشی نیز مربوط به نحوه توزیع آب است که باید توزیع عادلانه شود تا مردم رضایت داشته باشند.

\n\n

وی با بیان اینکه باید فکری اساسی برای معضل آب در دشتستان شود خاطرنشان کرد: منابع آب شهرستان کافی نیست و باید با اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم به مقابله با این مسئله برویم.

\n\n

امام جمعه برازجان به تهدیدها و فرصت‌های نظام اسلامی در یکسال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش تحریم‌ها، پایین آمدن قیمت نفت، پشتیبانی استکبار از تکفیری‌ها، حمله به سوریه و لبنان، تبلیغ شیعه‌هراسی و توهین به مقدسات و پیامبر اسلام(ص) در کشورهای اروپایی از تهدیدات اخیر بوده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مصلح یادآور شد: توسعه فعالیت‌های علمی در موضوعات مختلف از جمله پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و ...، حمایت از عراق و لبنان و سوریه در برابر دشمنان اسلام، طراحی موفق اقتصاد مقاومتی، گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه و جهان و ... نیز از فرصت‌هایی بود که با تلاش مسئولان محقق شد.

\n\n

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال به نام " دولت و ملت همدلی و همزبانی" امری مهم است که با تدبیر و درایت رهبر انقلاب انجام شد و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان به سمت فتح قله‌های بزرگ حرکت کنیم.

\n\n

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به تجاوز عربستان به یمن افزود: این حادثه مهم‌ترین حادثه جهان اسلام در هفته اخیر است و بدون تردید در برابر اراده مردم یمن با شکست مواجه می‌شوند و آتشی که برافروخته‌اند عاقبت دامن خودشان را می‌گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر