پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات اردوغان گفت: کسانی که با سیاست‌های بلند پروازانه، خسارات جبران‌ناپذیری به‌بار آورده‌اند، از ظرفیت‌های موجود برای هم‌گرایی در منطقه استفاده کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی درباره سخنان اخیر رییس‌جمهوری ترکیه اظهار کرد: ما برای روابط استراتژیک خود با ترکیه در زمینه‌های مختلف اهمیت و احترام زیادی قایل هستیم. در شرایط فعلی باید تلاش تمامی کشورها در جهت استقرار ثبات و جلوگیری از گسترش ناامنی در منطقه باشد.
کد خبر: ۱۰۴۹۸
جمعه ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات اردوغان گفت: کسانی که با سیاست‌های بلند پروازانه، خسارات جبران‌ناپذیری به‌بار آورده‌اند، از ظرفیت‌های موجود برای هم‌گرایی در منطقه استفاده کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی درباره سخنان اخیر رییس‌جمهوری ترکیه اظهار کرد: ما برای روابط استراتژیک خود با ترکیه در زمینه‌های مختلف اهمیت و احترام زیادی قایل هستیم. در شرایط فعلی باید تلاش تمامی کشورها در جهت استقرار ثبات و جلوگیری از گسترش ناامنی در منطقه باشد.

\n\n

او افزود: کسانی که با اشتباهات استراتژیک و سیاست‌های بلند پروازانه خود، خسارات جبران‌ناپذیری به‌بار آورده‌اند، بهتر است با اتخاذ سیاست‌های مسوولانه از ظرفیت‌های موجود جهت ایجاد آرامش و هم‌گرایی در منطقه استفاده کنند.

\n\n

وزیر خارجه کشورمان افزود: ایران آمادگی دارد تا با مشارکت تمامی برادران خود در منطقه، گفت‌وگوی میان گروه‌های مختلف یمنی را جهت حفظ یکپارچگی و بازگشت ثبات و امنیت به آن کشور تسهیل کند.

\n\n

رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه پیش از این ایران را به دخالت در یمن متهم کرده بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر