سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۹۸۸
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کالا‌های اساسی به فراوانی در استان بوشهر موجود است و کمبودی نداریم.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نوذر منفرد افزود: کالا‌های اساسی شامل برنج، شکر، روغن، مرغ منجمد و سایر کالا‌های پرمصرف به اندازه کافی در انبار‌های استان موجود است و هیچ گونه کمبودی در استان نداریم و این اقلام روزانه روانه بازار می‌شوند.

وی گفت: در طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام پرداخت یارانه ای، دولت اقدام به تامین و ذخیره کالا‌های اساسی و پرمصرف کرده و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولید کنندگان بخش کشاورزی این امکان را برای تولید کننده فراهم کرده تا بتواند به آسانی به تولید خود ادامه دهد.

منفرد افزود: برنامه ریزی در خرید مازاد محصولات کشاورزی و دامی تولیدی در زمان اجرای این طرح توسط تشکل‌ها و اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها به علت افزایش عرضه از اهداف حمایتی دولت از تولید کنندگان است.

وی گفت: برای حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گروه بازرسی نظارتی به طور مستمر در بازار حضور دارد و در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی و یا تخلف در ساعات کار نانوایی‌ها و یا کیفیت نان تولیدی با متخلفین برخورد می‌کند.

منفرد اضافه کرد: در جلسات هماهنگی با اتحادیه‌های مرغداران و دامداران و مدیران کشتارگاه‌های مرغ استان، برای همراهی با سیاست‌های حمایتی دولت کمال اعلام آمادگی کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر