جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۹۹۰
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آب دشتی و تنگستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، غلامحسین کرمی افزود: در سیل اخیر در استان‌های جنوبی استان بوشهر در فهرست استان‌های خسارت دیده قرار داده نشد که به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم تا مشکل کشاورزان خسارت دیده برطرف شود.

وی گفت: محور دولت‌آباد به زیارت هم با پیگیری‌های انجام شده در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت تا روند اجرای این طرح شتاب بیشتری گیرد.

کرمی افزود: مشکل پل کردلان نیز باید به‌صورت اساسی حل شود و با اجرای طرح آبخیزداری و یا ساخت سد از هدر رفت آب‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل ساخت پست برق شنبه در نشست با وزیر نیرو پیگیری و قول‌های خوبی نیز داده شد؛ گفت: سهمیه آرد کارگران فصلی شهرستان باید لحاظ شود تا مردم دغدغه تأمین نان نداشته باشند.

کرمی یادآور شد: در زمینه جذب نیرو‌های دشتی در فاز‌های ۲۲ و ۲۴ بیشترین نیرو‌ها از شهرستان‌های دشتی و تنگستان بوده است به‌طوری‌که از ۲۰۴ نفر که در این فاز‌ها از دشتی مشغول بکار بودند ۷۰ نفر جذب شدند و قول جذب ۳۰ نفر دیگر هم داده شد، ولی در کنگان از ۹۴۳ نفری که مشغول به کار بودند ۱۱۰ نفر جذب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر